محسن نسب امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
کد خبر: ۹۵۴۱۰۶۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،محسن نسب امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت، متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

«هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند». مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
این هفته فرصت مناسبی است تا با تفکر، تعمق و اندیشه یادی از جانفشانی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام کنیم که در روزهای دفاع مقدس با بهره گیری از خلوص نیت، ایمان، جوانمردی و پایمردی به عنوان پرچمداران نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث صلابت و اقتدار امروز کشورمان شدند.

ناکامی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ ویژه در این برهه از زمان که بی‌وقفه در اتاق فکرهای خود علیه کشور عزیزمان برنامه‌ریزی و اقدام می‌کنند، نشأت گرفته از آن دوران عزت‌ آفرین، طلایی و سراسر حماسه و ایثار است.

این هفته غرور آفرین فرصتی است تا یکبار دیگر همه آحاد ملت، رزمندگان دوران دفاع مقدس، بسیجیان، جانبازان و ایثارگران با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای فرماندهی معظم کل قوا در حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال نظرات