پیام تبریک بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر

بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر در پیامی سی و یکم شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۳۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد مقام معظم رهبری (مدظله العالی).
دفاع مقدس یادآور روز‌های رشادت، ایثار و از خودگذشتگی بزرگ‌مردانی است که با تأسی از نهضت عاشورا، جان عزیز خویش را در طبق اخلاص نهاده و با نثار خون مطهر خود، به بالاترین مقصد کمال انسانی نائل آمدند و عزّت و افتخار امروز ملّت ایران را در عرصه جهانی رقم زدند.
درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون پاک هزاران شهید و جانفشانی زنان و مردان این سرزمین آبیاری شده و امروزه به الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل شده، بی شک مدیون ایثارگری‌های مردمانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک مقدس زیر یوغ استعمارگران و غاصبان بماند.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی، یاد و خاطره رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می‌خواهم ما را یاری کند تا درحفظ دستاورد‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.

ارسال نظرات