خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

اساتید بسیجی شهدای استان را به نسل آینده‌ساز کشور معرفی کنند

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: این ایام فرصت خوبی است که اساتید بسیجی شهدای بزرگوار استان را به نسل آینده‌ساز کشور معرفی کنند.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۶۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در دیدار جمعی از اساتید بسیجی استان همدان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، بیان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند و هرچه ما به سمت ارتباط گیری با مردم و خدمت به مردم می‌رویم دشمن بیشتر عصبانی‌تر می‌شود، به لطف خدا ارتباطات سپاه همیشه با مردم بسیار عالی بوده و دشمنان نیز با رصدهایی که داشته‌اند به این موضوع پی برده‌اند و دلیل تحریم‌ها نیز همین موضوع است.

وی افزود: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم و از طرفی این ایام با سالگرد شهادت حاج حسین همدانی و اجلاسیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان مصادف شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: این ایام فرصت خوبی است که اساتید بسیجی شهدای بزرگوار استان را به نسل آینده‌ساز کشور معرفی کنند، چرا که هر کدام از شهدای ما بسیار کارها و افتخارات بزرگی داشته‌اند و الگوهای بسیار نابی می‌توانند برای جوانان باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار