خبرهای داغ:
رحیمی روشن:

اساتید دانشگاه‌ها تا پای جان در راه انقلاب و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند

همدان- مسئول بسیج اساتید استان همدان ضمن اعلام همبستگی اساتید با آرمان‌های امام و پاسداران این آب و خاک و اعلام انزجار از دشمنان گفت: اساتید دانشگاه‌ها تا پای جان در راه این انقلاب و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۶۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس جمعی از اساتید بسیجی استان همدان با فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان دیدار و قرار دادن اسم فرمانده سپاه همدان را در لیست تحریم‌ها از سوی آمریکا استکبارترین کشور جهان محکوم کردند.

مسئول بسیج اساتید استان همدان در این دیدار اظهار کرد: این چنین تحریم‌هایی که دشمن انجام می‌دهد هیچ نتیجه عملی نداشته و تنها برای خاموش کردن آتش خشمشان از ایران و ایرانی و نشان دهنده عمق کینه‌ای است که آمریکایی‌ها نسبت به ایرانیان دارند.

دکتر حسن رحیمی روشن هدف از این دیدار را اعلام همبستگی اساتید با آرمان‌های امام و پاسداران این آب و خاک و همچنین اعلام انزجار از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اساتید دانشگاه‌ها تا پای جان در راه این انقلاب و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های استان همدان نیز برگزاری چنین جلسه‌ای را بسیار ضروری دانست و گفت: طبق فرموده امام خمینی (ره) «اگر دشمن از شما عصبانی بود بدانید کارتان صحیح است»، و این تحریم نیز نشان دهنده آن است که دشمنان اسلام و ایران، از کارهای سپاه رنجیده خاطر هستند و این اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار