خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

شهدا درس خوانده مکتب مستقیم ولایت هستند

همدان-امام جمعه شهرستان بهار گفت: شهدا شخصیتی توصیف نشدنی دارند و بلکه درس خوانده مکتب مستقیم ولایت هستند و با امام زمان (عج) باز خواهند گشت.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۷۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، به مناسبت هفته دفاع مقدس فرماندار شهرستان بهار، فرمانده سپاه ناحیه بهار و سایر رؤسای دستگاه‌های اجرايي شهرستان و جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان با حجت‌الاسلام مصباح امام جمعه شهرستان بهار دیدار کردند .

امام جمعه شهرستان بهار در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ ما، جنگ حسرت‌ها و غبطه‌ها است.

حجت‌الاسلام رضا مصباح افزود: شهدا شخصیتی توصیف نشدنی دارند و بلکه درس خوانده مکتب مستقیم ولایت هستند و با امام زمان (عج) باز خواهند گشت.

فرماندار شهرستان بهار نیز در ادامه ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس عنوان کرد: امروز متعلق به شهدا، رزمندگان و ایثارگران و تمام کسانی است که در عرصه جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند و از جان و زندگی خود گذشتند.

مجتبی فیض اللهی افزود: عظمت کار رزمندگان و ایثارگران آنچنان بالا است که باید برای درک آن ابتدا عظمت کاری که انجام دادند در میدان و عرصه میدان تبیین شود تا چگونگی دفاع از تمامیت ارضی و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و همه این‌ها درک شود.

وی اظهار کرد: هدف کسانی که جنگ را آغاز کردند منحل کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی  بود که دنیا بسيج شد و خدا را شاکریم که با ایستادگی و مقاومت رزمندگان و بسیجیان و شهدا و ملت شریف ایران، جمهوری اسلامی ایران پابرجا است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار