خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش خبر داد؛

اجرای ۲۵۶ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گالیکش/ دفاع مقدس کارخانه انسان ساز بود

سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: : سه مولفه قسط و عدالت اجتماعی، ولایت طولی و ولایت عرضی بود که دفاع مقدس را به کارخانه انسان سازی تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۴۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

اجرای ۲۵۶ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گالیکش/ دفاع مقدس کارخانه انسان ساز بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: شما خبرنگاران نقش اساسی را در نشر و انتشار مضامین دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و تعالیم دینی دارید.

وی خاطر نشان کرد: وقتی به تعابیر و کلمات نورانی امامین انقلاب رجوع می کنیم، مشاهده خواهیم کرد که فرمایشات امامین عزیزمان منطبق با آیات، احادیث و روایات قرآنی است.

فرمانده سپاه گالیکش خاطرنشان کرد: سه مولفه قسط و عدالت اجتماعی، ولایت طولی و ولایت عرضی بود که دفاع مقدس را به کارخانه انسان سازی تبدیل کرد.

بیات کوهسار بیان داشت: در مولفه قسط و عدالت اجتماعی بود که مردم در دین و کشور خود احساس مسئولیت کردند و یک عدالت اجتماعی در همه ی عرصه ها به وجود آمد که رنگ و بوی اعتقادی و دینی داشت و همه ی اینها با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ساری و جاری شد که امروزه نقش آن در جامعه کمرنگ شده است.

وی اضافه کرد: ولایت طولی از بالا صادر شد و به پایین رسید و در کنار ولایت طولی باید عقلانیت و مشروعیت وجود داشته باشد و همه ی اینها در دفاع مقدس با معنویت بود اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه گالیکش گفت: در ولایت عرضی، آن شاه کلید و محور اصلی اخوت و برادری است ، چون تعالیم دینی ما آن را به نحو احسن ترسیم کرده که می تواند در جامعه ساری و جاری شود.

سرهنگ محمود بیات کوهسار در پایان از اجرای ۲۵۶ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان گالیکش خبر داد و افزود: از این مجموع ۴۳ برنامه شاخص به مناسبت چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از جمله حضور مادران و همسران شهدا و بانوان اثر گذار در دفاع مقدس با وبینار دیدار با مقام معظم رهبری، یادواره شهدای شهدا، برنامه های فرهنگی و پروژه های عمرانی از قبیل افتتاح ۲ پروژه خانه محروم و افتتاح ۳۰ پروژه متمرکز محرومیت زدایی در روستای خمبر آباد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی شامل ۱۵۱ طرح اقتصاد مقاومتی، ۸۴ کارگاه اشتغالزایی ایجادی، ۶۷ کارگاه توسعه و تکمیلی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در دستور کار بوده و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار