سرهنگ مرادی اظهار داشت: سپاه ثارالله استان کرمان 200 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس اجرا می‌کند.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۱۶
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،احمد مرادی زاده ادامه در نشست خبری برنامه های هفته دفاع مقدس بیان داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به مکتب شهید سلیمانی اجرا می‌شود که از آن جمله می‌توان به رژه نیروهای مسلح، جشن شکوه مقاومت و پایداری در پارک مادر شهر کرمان، حضور در نمازجمعه و سخنرانی فرماندهان و رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی اشاره کرد.

افتتاح 5 مدرسه در کهنوج

وی بیان کرد: حضور فرمانده سپاه ثارالله و فرماندهان دوران دفاع مقدس در برنامه‌های صدا و سیما، نواختن زنگ ایثار در مدارس، افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی و افتتاح 5 مدرسه 6 کلاسه در کهنوج از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کرمان به‌شمار می‌رود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در بیانیه گام دوم انقلاب همزمان با سالروز عملیات ثامن‌الائمه در 5 مهرماه، گلباران قبور شهدا، یادواره شهدای خانگی و آبروی محله، شب شعر و خاطره خانگی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کرمان است.

از تامین امنیت مرزها تا طرح‌های ترافیکی شهرها

در عین حال معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: دشمنان دارای دانش تاکتیکی بیشتری نسبت به ما بودند و دغدغه‌ای هم برای مهمات و تجهیزات نداشتند، اما ما با دست خالی توانستیم در عملیات‌ها پیروز باشیم، زیرا ما به ائمه‌اطهار (ع) متوسل شدیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار