خبرهای داغ:
فرماندار ویژه گنبدکاووس:

بسیج ترجمان دقیق انقلابی و جهادی بودن است/دسیسه دشمن ایجاد چالش برای نظام اسلامی است

مهدی دهرویه گفت: قالب و چهارچوب مالک اشتر، در مسیر اسلام و ولایت قرار داشتن بود که در مقابل فتنه ها پایش را غیر مسیر مولایش نگذاشت.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۷۹
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

بسیج ترجمان دقیق انقلابی و جهادی بودن است/دسیسه دشمن ایجاد چالش برای نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛رمهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جمع بسیجیان پایگاه های برتر این شهرستان گفت: بسیج لشکر مخلص خداست. لشکر دارای اصول و قائده است که در کار بسیج با اخلاص بالا پیوند خورده است.

وی افزود: امروز بسیج ترجمان دقیق انقلابی و جهادی بودن است. ماهم اگر می خواهیم در مسیر کار انقلابی و جهادی پیشرفت خوبی داشته باشیم باید همچون بسیجیان شناخت خوب از بزرگی چون مالک اشتر داشته باشیم.

دهرویه اظهار داشت: قالب و چهارچوب مالک اشتر در مسیر اسلام و ولایت قرار داشتن بود که در مقابل فتنه ها پایش را غیر مسیر مولایش نگذاشت.

فرماندار ویژه گنبدکاووس تصریح کرد: امروز در جنگ ترکیبی ، دسیسه دشمنان بر ایجاد چالش برای نظام اسلامی است. ظرفیت بالای نقش اثرگذار بسیج حاکی از مطالعه در شناخت دوست و دشمن و تسلط بر ابزار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: در سالگرد فتنه سال قبل بسیجیان سطح آگاه سازی و هوشیاری جوانان و نوجوانان را بالا ببرند. ما برای تبیین و حضور پررنگ نقش بسیج در حوادث خصوصا برگزاری انتخابات سالم پایان سال دست نیاز بسوی بسیج دراز می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار