افتتاحیه سومین نمایشگاه گروهی عکس «محرم در تنگستان»

آئین افتتاحیه نمایشگاه گروهی عکس «محرم در تنگستان» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر اهرم، توسط انجمن سینمای جوان تنگستان و با حضور امام جمعه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۸۴
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،به مناسبت اربعین حسینی ، آئین افتتاحیه نمایشگاه گروهی عکس «محرم در تنگستان» در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر اهرم، توسط انجمن سینمای جوان تنگستان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم، ابراهیم دهقان دوست رئیس شورای اسلامی شهر اهرم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر اهرم و سایر مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

یونس رازقی پور رئیس انجمن سینمای جوان تنگستان هدف از برپایی نماشگاه را زنده نگه داشتن آیین های عزاداری سنتی بیان کرد و افزود: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه زنده نگه داشتن آیین های عزاداری سنتی و همچنین کشف استعداد های جوانان در حوزه عکاسی می باشد.

رازقی پور ادامه داد: لازم به ذکر است که عکس هایی از مراسمات سنتی و بومی، تعزیه خوانی، سینه زنی، سنج و دمام، شیرخوارگان، بنات الحسین(ع) و مراسم سه ساله های حسینی که در شهر اهرم برگزار شد، در این نمایشگاه قرار گرفته است‌.

قابل توجه است که بر طبق آمار اعلام شده، ۳۰۰ عکس از ۳۰ عکاس جهت حضور در نمایشگاه به دبیرخانه برگزاری نمایشگاه ارسال شد که با داوری های صورت گرفته ۳۵ اثر از ۱۶ عکاس، به نمایش راه یافت.
آثار هرمندانی همچون شکوفه حقیری، سیما حیدری، کیانا سپهری، زهرا ضرغامیان پور، فریده فرزان، فاطمه قایدی حقیقی، هانیه صداقت، لیلا دهداری، مهرناز رحیمی، فائزه توکلی، مهرناز زنده بودی، شیوا زنده بودی، امیرحسین ضرغامیان پور، سجاد زنده بودی، علی میری، علی رستمی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند.
علاقمندان برای تماشای این آثار می‌توانند در تاریخ ۲۰ الی ۲۵ شهریور ماه، همه روزه در صبح و عصر برای بازدید از نمایشگاه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر اهرم مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار