پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز مبارزه با استعمار

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت روز مبارزه با استعمار و شهادت رئیسعلی دلواری پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۳۷۲۹۱
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ،سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا شهرستان دشتی به مناسبت ١٢ شهریور سالروز شهادت شهید رییسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس پیامی صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

«شجاعت های شهید رئیسعلی دلواری برای ملت ایران یک یادگار ارزنده تاریخی است» امام خامنه ای(حفظه الله)

دوازدهم شهریور ۱۲۹۴، یادآور سالروز شهادت دلیرمردی است که با بصیرت و معرفت دینی، میهن دوستی، استقلال خواهی و عشق به اسلام عزیز، بیرق پرافتخار مبارزه و جهاد ضد استعماری علیه انگلیس متجاوز را در جنوب ایران زمین، برافراشت و مسیر درخشان او تا به امروز با توکل بر خداوند متعال، توسط نادران انقلاب اسلامی، شهید مهدوی(ره) و همرزمان دریادلش در سپاه اسلام تداوم دارد.
شهید رئیسعلی دلواری فرزند برومند غیرت و دلاورمردی و دین مداری بود و ساختار مبارزاتی اش را نیز بر همین اساس بنا نهاده بود و به همین خاطر است که در تاریخ، ماندگار گشته و یاد و نامش جاودانه شده است. همین عنصر استکبارستیزی است که از شهید رئیس علی دلواری تا سردار شهید نادر مهدوی و پس از آن تا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امتداد یافته و مستکبران عالم را درمانده تر از همیشه نموده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز تاریخی، مراتب سپاس و ستایش خود را به حضور همه مجاهدان خستگی ناپذیر جبهه‌های گوناگون خدمت به اسلام و انقلاب و نیز اهالی پرافتخار و شهیدپرور دشتی، این فرزندان شایسته‌ی خالوحسین دشتی، تقدیم می نمایم و امیدوارم میراث گرانقدر شهدای راه مبارزه با استعمار و استکبار که همانا انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در سایه‌ی توجه عینی و عملی به تدابیر و منویات امامین انقلاب، پرصلابت تر از همیشه توسط رزمندگان پرتوان جبهه‌ی پیروزمند مقاومت اسلامی و بلکه همه‌ی اقشار و آحاد ملت انقلابی ایران اسلامی، ساری و جاری باشد. ان شاءالله

سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی تبار
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار