تبریز- سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مقوله عدالت آموزشی را از تاکیدات ویژه سند بنیادین تحول آموزشی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۵۰
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی در آیین ارسال در آیین ارسال  تجهیزات آموزشی به مدارس استان، گفت: رئیس جمهور ۱۲ ماموریت به آموزش و پرورش ابلاغ کرده است که عدالت آموزشی مهم ترین آن است.

وی افزود: تقویت زیرساخت های دولتی و کمک به ارتقای امکانات و ابزارهای آموزشی نیز از دیگر ماموریت هایی که در بین این ۱۲ ماموریت آمده و در راستای عدالت آموزشی است.

سعادتی اضافه کرد: از سال ۵۷ تاکنون نظام جمهوری اسلامی توانسته پوشش تحصیلی خوبی فراهم کند به طوری که در دور افتاده ترین نقاط مدارس ساخته شده و در برخی از روستاها برای یک دانش آموز یک معلم در روستا مستقر شده است.

وی ادامه داد: یکی از ابعاد آموزشی کیفیت آموزشی است که دغدغه مهمی است و نظارت بر کیفیت از اقداماتی است که می تواند موثر باشد و اعزام این کاروان به مناطق محروم در راستای این مهم است.

سعادتی به موفقیت دانش آموزان چاراویماقی در کنکور انسال نیز اشاره و بیان کرد: این دانش آموزان در مناطق محروم به این موفقیت دست یافتند و توسعه عدالت آموزشی بسترسازی برای همه دانش آموزان این نوع مناطق و موفقیت آن هاست.

پیش از ظهر امروز محموله تجهیزات آموزشی به به نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با ۱۵۶ کامیون در قالب قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با هماهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا ارسال شد.

ارسال نظرات