پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) بمناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۳۴۰۲۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ،سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم
آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگ مردانی است که با تأسی از مکتب اهل بیت (ع) جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و با جانفشانی، کشور را از خطر توطئه دشمنان مصون و محفوظ نگه داشتند و تا آخرین نفس در مقابل متجاوزان به این سرزمین مقدس، مقاومت کردند.
۲۶ مرداد ۱۳۶۹، چشمان منتظر ملت غیور ایران، شاهد بازگشت غرورآفرین آزاد مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، تقوا و مردانگی خود را مضاعف نمایند و در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ ی بارز صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.
آزادگان سرافراز، این الماس های درخشان در طول سال های سخت اسارت، نه تنها روحیه دشمن را تضعیف کردند، بلکه با صبر و مجاهدت، تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نموده و نام خود را برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند.
اینجانب بیست و ششم مرداد ماه سالروز بازگشت قهرمانانه آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان را به مردم شریف ایران اسلامی، مردم شهیدپرور شهرستان دشتی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و بویژه آزادگان سرافراز و اسوه های مقاومت و رشادت، تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق این عزیزان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

                        سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار
                      فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

ارسال نظرات