خبرهای داغ:

کشف دو هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز/سرمایه ملی بازیچه دست دلالان

فرمانده حوزه بسيج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع)، از کشف دوهزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۷۳
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد احمدی فرمانده حوزه بسيج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) شیراز در گفتگو با خبرنگار بسیج از شیراز، از کشف دوهزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در شهر شیراز خبر داد.

وی تصریح کرد: پس از مشکوک شدن به خودرو حامل سوخت با دستور مقام قضایی خودرو توقیف و طی بررسی دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف گردید که پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان فارس ارجاع شد‌.

احمدی گفت: سوخت سرمایه ملی است و نباید دست آویز دلالان شود چرا که دولت میبایست با همکاری نخبگان طرحی هوشمند و جامع جهت مدیریت مصرف کشور تدوین و اجرا نماید که در آن علاوه بر کنار زدن سودجویان و کاسبان سوخت منفعت عامه مردم که جهت مصارف یومیه از این سرمایه استفاده میکنند لحاظ شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه بدلیل عدم وجود طرحی جامع و کامل در مبحث سوخت، قاچاق این سرمایه رواج یافته و بطور غیر مستقیم کشتی ها و لنج های خارجی متردد از خلیج فارس،مردم برخی کشور های همسایه و...از یارانه ای که دولت برای استفاده مردم ایران در نظر گرفته است بهره مند میشوند که موجب زیان دولت و مردم میباشد لذا مطالبه ما تعامل دستگاه ها جهت هدر نرفتن هزینه دولت بنحوی است که مردم نیز متضرر نشوند.

احمدی گفت: بسیج اصناف به عنوان بازرس کمیسیون عالی نظارت و نیرویی مردمی همواره مدافع حقوق اصناف و مردم بوده و با تخلفاتی که موجب ضربه به تولید داخلی شود اعم از احتکار،قاچاق و...مطابق قانون برخورد خواهد کرد همچنین مردم در صورت مشاهده هر گونه احتکار و قاچاق کالا و سوخت با شماره ۱۲۴ و ۱۱۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار