خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی کمیته خادمین شهدا شهرستان بهبهان با معاونت فرمانداری شهرستان پیرامون سازماندهی گلزار شهدا شهرستان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۶۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات گلزار شهدای شهرستان بهبهان با حضور معاونت فرمانداری شهرستان، ریاست کمیته خادمین شهدا و اعضاء کمیته در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهبهان برگزار گردید.

 

در این نشست حاج امیر مهربان مسئول کمیته خادمین شهدا شهرستان بهبهان؛ ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته خادمین شهدا در سطح شهرستان ، نسبت به سازماندهی و رفع مشکلات گلزار شهدا تاکید داشته است .

حاج امیر مهربان در این نشست ضمن بررسی ظرفیت ها و مشکلات موجود در سطح گلزار شهدا بهبهان بخصوص انتظارات خانواده محترم شهدا ، نسبت به حل این مشکلات با همکاری مسئولین و سازمان های دولتی شهرستان تاکید و درخواست داشته است.

 

در ادامه وی برگسترش و پیشبرد مراسمات معنوی و مذهبی شهدائی که از اهداف کمیته خادمین شهدا میباشد خبر داده و درخواست همکاری های لازم را داشته است .

 

در این نشست دکتر ساعد معاونت اجرایی و هماهنگی فرمانداری شهرستان بهبهان از دغدغه مندی و حس مسئولیت پذیری مجموعه کمیته خادمین شهدا شهرستان تقدیر و تشکر نموده است و در این خصوص با بررسی های لازم و درخواست خانواده های معظم شهدا تاکید بر سازماندهی گلزار شهدا داشته و از همکاری های لازم در این زمینه خبر داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار