خبرهای داغ:
به همت جمعی از خواهران بسیجی پایگاه امام خمینی شهر پردنجان کارگاه تبیین اهمیت عفاف و حجاب و تاثیر آن بر سلامت جامعه و خانواده برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۷۹
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت جمعی از خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی رحمه الله شهر پردنجان کارگاه آموزشی با موضوع تبیین اهمیت عفاف و حجاب و تاثیر آن بر سلامت جامعه و خانواده برگزار شد.

کارشناس مسائل اجتماعی، در این کارگاه آموزشی، عفاف و حجاب را دغدغه اصلی جامعه اسلامی در بعد فرهنگی دانست و عنوان کرد: دیدگاه علامه شهید آیت الله مرتضی مطهری در مورد حجاب و عفاف دیدگاه جامعی است و برای اینکه حجاب را به یک فرهنگ در جامعه تبدیل کنیم باید این دیدگاه در جامعه و برای جوانان نهادینه شود.

سرکار خانم کاظمی، درباره حجاب اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، سلامت و سعادت را برای مردان و بانوان دارد، باید به مساله حجاب اسلامی با نگاهی تخصصی و همه جوانبه توجه شود.

وی افزود: حجاب مختص اسلام نیست و حتی در ایران باستان نیز حجاب برای زنان نجیب و رده بالا امری حل شده و مسجل بوده است، امروز دولت، خانواده ها، ادارات و شرکت ها باید برای پوشش و عفاف برنامه داشته باشند و به صورت جدی الزامات خود را پیگیری کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار