درحالی که تازه مسلمانان سروسامان گرفته بودند اوضاع به صورت خوبی پیش می رفت دشمنان داخلی(منافقین)کفارحربی،وقلع وقمع شدن یهودیان وبا خواهش وتمنا با پرداخت جزیه در سایه سار اسلام بودند.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۰۵
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  ۱_درحالی که تازه مسلمانان سروسامان گرفته بودند اوضاع به صورت خوبی پیش می رفت دشمنان داخلی(منافقین)کفارحربی،وقلع وقمع شدن یهودیان وبا خواهش وتمنا با پرداخت جزیه در سایه سار اسلام بودند.

۲_معرکه گیران،خواص لجوج،مردم ناآگاه ودنباله رو خواص بی بصیرت در یک کار ترکیبی با پشتیبانی یهودیان بنی نظیر بنی قینقاع..وفرماندهی پدر فتنه ها ودشمنان مارک دار آن روز یعنی ابوسفیان با تجمیع بیش از ۱۲هزارنیرو در جنگ احزاب خواستند کار دین مبین اسلام را یکسره کنند که با شکست از صحنه نبرد فرار کردند.جنگهای پشت سرهم احد بدر وخیبر را بر پیامبر تحمیل کردند. شعب ابی طالب با۳۶۰درجه محاصره نظامی واقتصادی را مدیریت کردند

۳_بزرگان دین را با استفاده از تکنیک پرخطر بودن به نقاط دور دست تبعید کردند.

۴_خطر دشمن خارجی را در حد یک جنگ محله ای ویک سوتفاهم می دانستند وقایل به وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم نبودند چون حس برتری کاذب باحذف پیامبر را از صحنه اسلام بارها در لیله المبیت غار حرا حج و...دنبال می کردند.

۵_پروژه هتک حرمت باشکستن دندان،پیشانی،وریختن خاکستر وشکمبه گوسفند بر سرپیامبر تقریبا کار هر روزشان بود.

۶_مروجین ومبلغین،وجاعلین حدیث وآیات را به صورت استخدام دایم در زیر پروبال خود با پولهای هنگفت برای وارونه کردن اسلام وتفسیر به رای آن در اختیار گرفتند.

۷_سلاخی،کور کردن داغ کردن،شکنجه،گرسنگی دادن،روی ماسه داغ شکنجه دادن،ذبح کردن برای وحشت عمومی از کارهای داعشی مسلک آنان در صدر اسلام بود.

۸_بعد از شهادت رسول اکرم اقدام به بزرگ سازی برای دین با کاندیداتوری اولی ودومی در سقیفه با تشکیل سمینار ترکیبی از منافقین،معاندین،حامیان یهود،وخواص مطلع کردند

۹_اقدامات موروثی را پایه گذاری در حکومت اسلامی کردند.

۱۰_ولایت را تبدیل به خلافت حکومت راتبدیل به سلطنت کردند.

۱۱_ولایت ستیزی،ولایت گریزی،و دشمنی باولایت از راهبردهای بلند مدت آنها شد.

۱۲_دریک اقدام هماهنگ وقتی ۱۸هزار نفر نامه نوشتند واز امام حسین دعوت کردند.همه آن دعوتنامه ها را یاجمع یابایکوت یا با تهدید،تطمیع،ترس،نویسندگان را پشیمان و آنها را خانه نشین کردند.

۱۳_بابرنامه ریزی حساب شده توسط منحرفین صاحب حرم که امام معصوم باشدرا از حرم بیرون کردند. ۱۴_برای امام تعیین تکلیف سکونت وحیات می کردند

۱۵_درسخترین لشکر کشی امام را تنها گذاشتن ولی خداوند کربلا را در کربلا گم نکرد وآن را در بزرگترین اقدام سانسوری دشمن احیا کرد رفتار امویان وراهبرد منحرفانه آنان برای نسخه جدید از اسلام تحت عنوان اسلام بی خطر وامروز اسلام آمریکایی پای ثابت نشست های آنان با پیوست اسلام رحمانی است.

۱۶_درکشاکش بحران سازی برای دین خدا وولی خدا وبرهم زدن افکار عمومی با فجیح ترین وضع خانه خدارا تخریب،به مردم مدینه حمله وهزاران جنایت انجام دادند

۱۷_وامروز یزیدیان وعمرسعدها در فضای حقیقی ومجازی دنبال یارگیری برای جبهه باطل ولشکر سازی برای تخریب چهره ملت امام حسین با حمله به دستگاه سید الشهدا به هر وسیله ای هستند دریغ از اینکه رَسُولُ اللّهِ (صلّى اللّه علیه و آله)فرمودند:«اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرُدُ اَبَداً.» پیامبر اکرم (صلّى اللّه علیه و آله) فرمود: «براى شهادت حسین علیه السلام ، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی‌شود.» 

ارسال نظرات