دیدار شهردار دیلم و اعضا شورای شهر با امام جمعه این شهرستان

بمناسبت فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نمازجمعه در نظام اسلامی ، شهردار دیلم به همراه جمعی از کارکنان شهرداری و رئیس و اعضای شورای شهر با حجت الاسلام و المسلمین اسدی امام جمعه دیلم دیدار کرد‌ند.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۳۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

دیدار شهردار دیلم و اعضا شورای شهر با امام جمعه این شهرستان

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، ایوب ترک زاده شهردار دیلم در این دیدار ضمن تبریک سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب گفت: ستاد اقامه نماز از جمله دستگاه‌های موفق شهرستان در مباحث فرهنگی در طول این سالیان بوده است.

در این دیدار صمیمی ترک زاده نمازجمعه را جایگاه ویژه برای آگاهی مردم نسبت به مسائل پیرامون جامعه برشمرد و گفت : چهل سال است که نمازجمعه به عنوان یک سنگر مستحکم در دفاع از اسلام و انقلاب در جمهوری اسلامی انجام وظیفه نموده و جایگاه ویژه و ارزشمندی میان مردم دارد.

ایوب ترکزاده شهردار دیلم همراهی و پشتیبانی امام جمعه و فرماندار در پیگیری کارهای اجرایی و مدیریتی در این دوره را بی سابقه دانسته و افزود : تلاش می کنیم با حمایت نمایندگان دلسوز مردم در شورای شهر و فضای مثبت حاکم بر  شهرستان ، انشاالله اهداف و برنامه های شهرداری را گام به گام و محکم پیش ببریم.

همچنین در این دیدار میرجهانمردی رئیس شورای شهر دیلم ضمن تبریک این روز به حجت الاسلام اسدی و تقدیر و تشکر خدمات ایشان در این چهار سال حضور وی در شهرستان افزود : حضور ائمه جمعه در جامعه و علی الخصوص بیانات و خطابه های آنان در نمازجمعه باعث پیشبرد هرچه بیشتر اهداف نظام ، عقاید و ارکان انقلاب شکوهمند اسلامی ، ارتباط بیش از پیش مردم با مسئولین میشود.

دیدار شهردار دیلم و اعضا شورای شهر با امام جمعه این شهرستان

رئیس شورای شهر دیلم امام جمعه را رکن و محور وحدت آفرین بین مسئولین و همه ارکان جامعه دانسته ، استمرار این فضای ارزشمند و حمایت های ایشان از خدمتگزاران در تمام حوزه ها را عامل پیشبرد بسیاری از امور شهرستان دانست. 

حجت الاسلام و المسلمین اسدی امام جمعه دیلم نیز ضمن تقدير از حضور شهردار و کارکنان شهرداری و همچنین اعضای شورای شهر به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به ظرفیت نماز جمعه افزود: نماز جمعه محور مسایل دینی، مذهبی و سیاسی در هر شهرستان است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه دیلم آگاهی بخشی، وحدت و همبستگی را از دیگر دستاوردهای نماز جمعه برشمرد و گفت: نماز جمعه در همه ابعاد جامعه اثر گذار است.

وی تعامل دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری با ستاد نماز جمعه  را خوب و قابل قبول دانست و بر افزایش این تعامل در راستای بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های نماز جمعه تاکید و بیان کرد: نماز جمعه دژ محکمی برای حراست از دستاوردهای نظام است و کارکرد آن دارای ساختاری دائم و اساسی در حوزه دینی، فرهنگی، سیاسی و دیگر حوزه ها است.

ارسال نظرات