خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

برکت خدمات جهادی در زندگی شخصی تمام جهادگران قابل رویت است / رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در گرگان برگزار می گردد

سرهنگ دیلم گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ از ۱۰ الی ۱۹ مرداد همزمان با ۱۶ استان کشور در گرگان برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۵۳۰۳۶۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

برکت خدمات جهادی در زندگی شخصی تمام جهادگران قابل رویت است / رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در گرگان برگزار می گردد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار علی دیلم فرمانده سپاه گرگان در جلسه رزمایش جهادگران فاطمی که با حضور مسئولین متولی و جهادگران برگزار شد عنوان کرد: کلمه جهاد و جهادگر، کلمه بزرگ و با ارزشی است؛ در هر عرصه‌ای که کار انجام نشده و روی زمین مانده است بسیج و گروه های جهادی می توانند ورود کنند و کار را به انجام برسانند.

وی افزود: در راستای خدمت رسانی شایسته تر به مردم شریف، حوزه های مقاومت بسیج ارتباط خود را با گروه های جهادی به صورت مستمر داشته باشند؛ مدیران بسیج و دستگاه های اجرایی نیازهای مربوط به هر محله را شناسایی نموده و نسبت به برگزاری میز خدمت در آن منطقه اقدام نمایند.

دیلم گفت: در گذشته اقدامات بسیار خوب و اثربخشی از بسیج سازندگی انجام شده است و امروزه این اقدامات با شتاب بیشتری ادامه دارد؛ برکت و آثار خدمات جهادی در زندگی شخصی تمام جهادگران قابل رویت است و این اعمال به عنوان ذخیره آخرت این افراد بحساب خواهد آمد.

فرمانده سپاه گرگان از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۳ خبر داد و اذعان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ از ۱۰ الی ۱۹ مرداد همزمان با ۱۶ استان کشور با هدف گسترش حرکت های جهادی، حمایت از اقشار مستضعف، میدان داری گروه های جهادی، به تصویر کشیدن پروژه های جهادی و کمک به حضور دستگاه های خدمت رسان در شهرستان گرگان برگزار می شود.

دیلم در پایان خاطرنشان کرد: در طول این رزمایش خدماتی از قبیل مرمت خانه محروم، توزیع جهیزیه، پخت غذا، توزیع نان رایگان، افتتاح کارگاه خیاطی، تعمیر رایگان لوازم خانگی و برگزاری میز خدمت به مناطق کم برخوردار شهرستان گرگان ارایه خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار