رضوان خدا بر شهید مطهری که فرمودند:شمر۱۴۰۰سال پیش مرد شمر امروزت را بشناس،به راستی عجب جمله عجیبی شمر دوره ما وعمر سعد زمان ما در گستره جغرافیای عالم اگر بنا به نسخه بروز شده آن باشیم امروز کیست؟
کد خبر: ۹۵۲۸۹۹۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، رضوان خدا بر شهید مطهری که فرمودند:شمر۱۴۰۰سال پیش مرد شمر امروزت را بشناس،به راستی عجب جمله عجیبی شمر دوره ما وعمر سعد زمان ما در گستره جغرافیای عالم اگر بنا به نسخه بروز شده آن باشیم امروز کیست؟

چه کسی بناست جور این وصله های ناجور را بکشد تانام نامبارکشان از صفحه اذهان پاک نشود.

زحمت بار سنگین آنان که قرنهاست بدنهایشان نصیب مور ومار شده برعهده کیست وچه کسانی باید نقش آنان را بدون کم وکاست وبدون جیره ومواجب باچراغ سبز شیاطین آواره جهان ایفا کنند.

کیست که نداند قداره بندها،چاقوکشان،عربده کشان ،وسد سازان حرکت اسلام چه کسانی هستند،امروز نقش اینان را درسناریوی دولت سازی وملت سازی جعلی چه کسانی به اسم ملک ری وگندم آن قرار است پیاده سازی کنند.

کسانی که چند ماه در صفحات مجازی خود حق شادی را برای مردم باحکم سردمداران کفر جایز نمی دانستند،امادر پستوهای خود برای فتنه های ریز ودرشت جشن وپایکوبی می گرفتند.امروز اعلام می دارند بنانیست مردم با ورود محرم وصفر ۲ماه غمگین باشند اینان که سرمایه خود را از پیمان (غربی،عبری،عربی)اخذ می کنند انگار درحساب کاربری شیطانی خود آیتمی به اسم انسانیت،وجود ندارد.

هرسال درآغاز محرم اینها مرثیه سرایی برای فقرا ونیازمندان را از بوقهای مجازی وحقیقی خود،به سرزمین اسلامیمان مخابره می کنند که چرا این قدر خرج هیت می کنید وبه فقرا نمی دهید.باید از این قلیل جماعت خفته در مزبله های غربی ها سوال کرد آیا برپایی روضه امام حسین اکثر آن با فقرا ونیازمندان نبوده،آیا باکسانی نبوده حتی از نان خود زده وآن را خرج هیت کرده چرا از خرجهای میلیاردی جماعت مفتخور وچپاول گران بیت المال که هزینه سفر هرکدام از آنان هزینه یک روستا یا شهر است نمی گویید .که تنها به قول خودشان پول پاستیل فرزندانشان از حقوق یک ماه یک کارمند بیشتر است چرا از خرجهای بیهوده وسفرهای آنتالیا پاریس،فلان جزایر واقیانوس ها با ابر هزینه ها مقداری دست به جیب وبرای فقرا خرج نمی کنید.

علت این همه هجمه چه می تواند باشد.

 ۱_دلیل اول جریان سازی عاشوراست وبیداری ۱۴قرن آن که استحکام ودوام اسلام به آن برمی گردد. ۲_به قول امام این محرم صفر است اسلام را زنده نگه داشته است. ۳_روح معنویتی که محرم ونهضت امام حسین به جامعه عطا می کند. ۴_الگو بودن برای نهضت های اسلامی وجهانی شدن اسلام با تاسی به فرهنگ عاشورا. ۵_عاشورا رمز ایستادگی،ایثار،ازجان گذشتن،ومرز حق وباطل است اگر باور به این جمله داشته باشیم که (کل یوم عاشورا وکل ارضِ کربلا)

نویسنده محسن سنجری

ارسال نظرات