خبرهای داغ:

تجمع اعتراضی به هتک حرمت قرآن در سلماس برگزار شد

تجمع اعتراضی به هتک حرمت قرآن در سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۵۵۸
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی، امام‌جمعه سلماس، روز گذشته 30 تیر در جمع نمازگذاران در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: هرگونه اقدامی که درراستای هتک حرمت به قرآن کریم باشد، نه‌تنها گامی مذبوحانه برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام محسوب می‌شود، بلکه در واقع اهانت به همه ارزش‌های الهی و ادیان توحیدی نیز می‌باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه اهانت اخیر به کتاب آسمانی مسلمانان توسط مدعیان دروغین آزادی و حقوق‌بشر رقم خورد، گفت: سران استکبار جهانی اجازه اهانت به مقدسات مسلمین را در حالی به بهانه آزادی بیان می‌دهند، که کسی جرات ندارد سیاست‌های غلط آنها را در کشورهای مظلوم جهان زیر سوال ببرد.

وی با بیان اینکه، در مقابل بی‌احترامی به کتاب مقدس مسلمانان و پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) سزاوار نیست سکوت کنیم، ادامه داد: دشمن با این حرکت شیطانی خود عواطف انسان‌های مسلمان را جریحه‌دار کرده است.

امام‌جمعه سلماس با اشاره به اینکه، این اهانت در حالی صورت می‌گیرد که همان دولت‌ها اجازه انتقاد به سیاست‌های استعماری را نمی‌دهند و آن را جرم می‌دانند، گفت: اینگونه رفتارهای دوگانه خشم جهان اسلام را برانگیخته است و از نقشه‌ای جدید برای دنیای اسلام خبر می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار