حجت الاسلام محسن سنجری گفت: چه چیزی مهر سکوت بردهان برخی زده که عاریه ای تکلم می کنند،به شکل سهمیه ای حرف می زنند،وگزینشی فریاد برمی آورند،واز بیان واقعیت ها کنار می کشند وبرای نگفتن ها صدها دلیل را به معرکه معرکه گیران وباجگیران می کشانند.
کد خبر: ۹۵۲۸۵۳۶
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، حجت الاسلام محسن سنجری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد:  رضوان خدا برشهید عزیز حاج قاسم که می فرمود جمهوری اسلامی حرم است(، برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید. خیمه، خیمه‌ی رسول‌الله است. اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است. دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت‌الله‌الحرام و مدینه حرم رسول‌الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمیماند؛ قرآن آسیب می‌بیند.)

سنجری افزود: به راستی حرم حرمتش به چیست،چرا برخی گمان می کنند که برای شکستن آن باید دست به هر اقدامی زد.چرا برخی برای این حرم حرمت قائل نیستند .جرم این حرم چیست آیا غیر از اینکه به افراد واحزاب وطوایف ونسل ها عزت وکرامت بخشیده.آیا می توان ننگ پهلوی وقاجار با جنایات غیر قابل وصفشان را از سیمای این کشور تا قبل از سال ۵۷پاک کرد.آیا می شود آمریکا را از صحنه گردانی کلان جنایات ضد حقوق بشری پاک کرد.آیا می توان جنایات دولت خبیث انگلیس در قتل عام عمومی بیش از۹میلیون ایرانی بر اثر قحطی وبیماری در ۱۰۰سال گذشته را از جغرافیای این نظام به فراموشی سپرد.

 

این کارشناس ادامه داد: مگر می شود کودتاها و لشکر کشی های طاغوت در میدان ژاله(شهدا)را با شهادت هزاران زن ومرد از یاد برد،مگر می توان غارت اموال ایران توسط آمریکارا فراموش کنیم حضور۴۰هزار مستشار نظامی آمریکا ودریافت حق توحش آنهارا نگوییم.


وی تصریح کرد: از جنایات صدام وهم دستی بیش از۳۰کشور در جنگ ۸ساله با۲۵۰هزارشهید وصدها هزار جانباز جنگ را نگفت وامروز از جنایات آنان در ایجاد ،طراحی وعملیات برای ضربه زدن به ایران را تبیین نکرد.

سنجری گفت: چه چیزی مهر سکوت بردهان برخی زده که عاریه ای تکلم می کنند،به شکل سهمیه ای حرف می زنند،وگزینشی فریاد برمی آورند،واز بیان واقعیت ها کنار می کشند وبرای نگفتن ها صدها دلیل را به معرکه معرکه گیران وباجگیران می کشانند.

 

وی افزود: مگر غیر از این است به قول حاج قاسم عزیز ما ملت امام حسینیم وما ملت شهادتیم.
مگر غیر این است ما ملت شکست ناپذیر ودشمن شکنیم،وبه قول امام ایستاده بر روی پای خود ولو با خوردن یک لقمه نان وپنیر ولی هرگز عزتمان را بر باد نمی دهیم.


حجت الاسلام سنجری خاطر نشان کرد: چرا خرده فرمایشات برخی تمامی ندارد.چرا اینقدر دشمنی آیاخسته نشدند از این همه تهمت وخباثت،آیا زمان آن نرسیده برخی کسانی که سالها بر کرسی های این مملکت تکیه و آنقدر برای خود و خاندان وعشیره و نسل های خود ازاین انقلاب چپاول کرده اند دیگر به خود آیند و خود را در یک مسلک و مرام بدون پنهانکاری به امت معرفی کنند وبا صدای بلند بگویند شمر وخولی وعمرسعد را اگر جستجو می کنید زحمت به خود ندهید ما نسخه به روز شده آن ورژن آخر آن هستیم.

ارسال نظرات