خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ویژه تبریز:

حجاب نشانگر جایگاه ارزشمند زن مسلمان است

تبریز- مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ویژه تبریز با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف گفت: حجاب نشانگر جایگاه ارزشمند زن مسلمان است.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۵۰
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی مریم کاظمی در جمع بسیجیان افزود: حجاب ریشه در دین و فرهنگ جامعه ایران اسلامی دارد و دژی نفوذناپذیر در برابر هجمه های بی حیایی که از سوی فرهنگ غرب وارد می شود است.
وی ادامه داد: فرهنگ غرب در باتلاق بی دینی و بی حیایی دست و پا می زند و دیدن زن اسلامی ایرانی با چنین جایگاه رفیع برایش بسیار دشوار است چراکه زن مسلمان ایرانی هم در خانواده مدیریت خانه را بر عهده داشته و هم نقش یک زن فعال و اثر گذار در جامعه دارد.
کاظمی با اشاره به جنگ شناختی دشمن بیان کرد: دشمن تلاش می کند به زن مسلمان القاء کند که از شاخص های یک زن ایده آل بسیار عقب است و برای جبران این عقب ماندگی باید زن با معیارهای غرب را الگوی خود کند.
وی با اشاره به جایگاه تنزل یافته زن غربی اظهار کرد: زن در غرب تبدیل به یک ابزار در دست سرمایه داران شده است که بوسیله آن کالای خود را تبلیغ می کنند. در حالی که در اسلام زن مظهر عطوفت و حیاست که هرگز کسی اجازه ندارد ابزاری به او نگاه کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار