خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن:

باید قرآن کریم را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم/ئشمن میخواهد سبک زندگی اسلامی ما را تغییر بدهد

حجت الإسلام صیدانلو گفت: عناصر وابسته به نظام طاغوتی و استعماری به دنبال زمینه سازی‌ جهت پذیرش بی‌حجابی و بی‌غیرت در جامعه بودند که روحانیون و علما با ایستادگی خود مانع از اجرای نقشه شوم نظام طاغوتی شدند.
کد خبر: ۹۵۲۶۷۰۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

باید قرآن کریم را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم/ئشمن میخواهد سبک زندگی اسلامی ما را تغییر بدهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الإسلام صیدانلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندر ترکمن اجتماع بزرگ خانوادگی (مدافعان حریم خانواده) گمیشان گفت: تاریخ حادثه خونین گوهرشاد نماد مبارزه با دشمن و استکبار با سلاح فرهنگی آن زمان بوده که تمرکز بر روی حجاب زدایی و کشف حجاب داشته است.

وی افزود:عناصر وابسته به نظام طاغوتی و استعماری به دنبال زمینه سازی‌ جهت پذیرش بی‌حجابی و بی‌عفتی و بی‌غیرت در جامعه بودند که روحانیون و علما با ایستادگی خود مانع از اجرای نقشه شوم نظام طاغوتی و استعمار گران شدند.

صیدانلوخاطرنشان کرد:  از کنار هر موجود خوب و محصول خوب یک موجود هرز و یک محصول هرز هم وجود دارد؛ ما باید قرآن کریم را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن تصریح کرد: در قرآن کریم در آیات فراوانی با عناوین یا ایها الذین آمنو؛ یاایهاالناس؛یا ایها الانسان اشاره شده است که مخاطب خدای متعال در این عالم ما هستیم، نگذارید دشمن در سبک زندگی اسلامی ما تغییر ایجاد کند منحرفمان کند و اسلام را از ما بگیرد این وظیفه ما است مقابل تهاجم دشمن بایستیم و تمام قد جلوی انحراف‌های اخلاقی و اجتماعی را بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار