پیام مسئول بسیج خواهران حضرت زینب (س) شهرستان دیلم

مسئول بسیج خواهران حضرت زینب سلام الله شهرستان دیلم همزمان با روز عفاف و حجاب (حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم توسط رضا خان) پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۸۵
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن پیام به این شرح است:

حجاب میراث ارزشمند معنوی و نماد تمدن ایرانی و اسلامی، هدیه‌ای الهی است که عیار ناب عفت را در خود متبلور ساخته و با کارکردهای فردی و اجتماعی، امنیت روانی، انسجام خانواده و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

لذا به دلیل همین قدرت و تاثیر گذاری فوق العاده حجاب و عفاف بانوان و مادران این سرزمین در شکل گیری فرزندان این مرز و بوم است که در شرایط فعلی این مهم در شمار یکی از مؤلفه‌های جنگ ترکیبی دشمنان قرار گرفته تا هویت اسلامی زنان و دختران این سرزمین را هدف قرار دهد، به همین دلیل بیش از گذشته دارای اهمیت است.

بر همگان مبرهن است که امروزه نوک پیکان جنگ نرم به سوی تزلزل خانواده‌های ایرانی به وسیله حذف حجاب اسلامی و در پی آن شیوع بی بندوباری است، به طوری که به اذعان خارج‌نشینان معاند نظام، با حذف حجاب و از بین بردن عفاف زن ایرانی، دیواره‌های مستحکم ورود به ایران اسلامی فروریخته و نفوذ در همه ابعاد کشور ایران منوط به زدن حجاب و عفاف زنان و مردان مسلمان ایرانی است.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص میفرمایند:
اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله با هدف ارتقای جایگاه زنان مسلمان و ایجاد شرایط مساعد برای او، حجاب را واجب کرد تا وی بتواند با آرامش و در کمال امنیت در اجتماع نقش‌آفرینی کرده و در عین حال خدشه‌ای به وظایف مادری و همسری وی وارد نشود.

اما متاسفانه این در حالی است که شاهدیم رسانه‌های بیگانه و معاند نظام، دائم در حال تلقین شرایط وخیم بانوان مسلمان ایرانی هستند که چه نشسته‌اید بانوی محجبه در ایران دچار ناکارآمدی و موانع متعدد است، اما با رصدی جزئی در احوالات زن غربی، به خوبی سردرگمی، بی هویتی، بی‌پناهی و عدم امنیت را برای ایشان لمس کرده و فریاد کمک‌خواهیِ زنان مظلوم و قربانی سیاست‌های سرمایه‌داری غرب بلند شده است.

در این میان لازم است تا مسئولان و تصمیم‌گیران در حوزه‌های فرهنگی با بهره‌گیری از بصیرت و شناخت کامل از جریانات نفوذ در مسائل فرهنگی به خصوص عفاف و حجاب در کشور، از پرداختن به موضوعات حاشیه‌ساز و مورد خوشایند معاندان و دشمنان ایران اسلامی پرهیز کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر مسجد گوهرشاد و همچنین شهیده حوزه حجاب و عفاف در شهرستان دیلم خانم خیری کاظمی، با یقین به این که شهرستان دارالمومنین دیلم در طول تاریخ، به داشتن بانوانی متدین و پای بند به اصول اخلاقی و دینی شهره و بنام بوده و هست، برای تمامی زنان پاک سرشت و مردان با غیرت این دیار، از خداوند منان سلامتی و موفقیت مسئلت دارم، امید آن که در پناه عنایات حضرت ولی عصر (عج)، مادران و دختران این سرزمین همواره از گزند آفات و دسیسه های معاندان محفوظ و در امان بمانند تا بتوانیم پرچم اسلام را در عین سلامت به صاحب اصلی اش تحویل بدهیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

زینب حیاتی
مسئول بسیج خواهران حضرت زینب (سلام الله) ناحیه مقاومت بسیج دیلم

ارسال نظرات
آخرین اخبار