خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان خبر داد:

پخت ۶۰هزار پرس غذای گرم و آزادسازی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد به مناسبت عید غدیرخم

سرهنگ دیلم گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، با کمک خیرین و گروه های جهادی ۶۰ هزار پرس غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع خواهد شد
کد خبر: ۹۵۲۴۸۰۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

پخت ۶۰هزار پرس غذای گرم و آزادسازی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد به مناسبت عید غدیرخم

سرهنگ پاسدار علی دیلم فرمانده سپاه گرگان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گرگان عنوان کرد: مسأله امامت و ولایت و زنده نگهداشتن غدیر به معنای زنده نگهداشتن اسلام است، به بیان دیگر عید سعید غدیر، افضل همه اعیاد اسلامی است.

 

وی افزود: در روایات اسلامی، غدیر مهم‌ترین عید مسلمانان به حساب می‌آید كه در آن طبق فرمایش خداوند دین مسلمانان كامل شده و نعمت بر آن‌ها تمام می‌شود لذا ارزش كردار انسان‌ها با شناخت ولایتی كه در روز غدیر اعلام شد،‌ سنجیده می‌شود.

 

فرمانده سپاه گرگان از پخت ۶۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر خم خبر داد و اذعان داشت: با کمک خیرین و گروه های جهادی ۶۰ هزار پرس غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع می گردد؛ همچنین ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد نیز در ایام آزاد و چهار خانه محروم افتتاح خواهد شد.

 

دیلم در پایان ضمن اشاره به برنامه های سپاه گرگان در این ایام خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم و دهه امامت و ولایت، ۳۰ ایستگاه صلواتی با کمک پایگاه های بسیج و گروه های جهادی در سطح شهرستان برپا خواهد شد؛ همچنین سپاه گرگان پشتیبانی از ۱۰ جشن متمرکز و مهمانی خیابانی غدیر را در روز عید برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار