به همت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه زرند ، جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان کرمان و صاحب‌نظران حوزه صنعت در بخش مکانیک و متالوژی از مجتمع صنعتی فولاد زرند ایرانیان شهرستان زرند بازدید کردند
کد خبر: ۹۵۲۲۹۲۷
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان کرمان و صاحب‌نظران حوزه صنعت در بخش مکانیک و متالوژی با هدف تعامل هر چه بیشتر میان صنعت و دانشگاه در زمینه تولید قطعات مورد نیاز کارخانجات استان از مجتمع فولاد زرند ایرانیان شهرستان زرند بازدید نموده واز نزدیک با فن آوری صنایع تولید کک وشمش فولاد آشنا شدند.


در این بازدید یکروزه که جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان کرمان، متخصصان شرکت‌های صنعتی و اعضای مراکز رشد و فناوری شهرستان‌های کرمان، زرند و رفسنجان حضور داشتند. مدیر مجتمع صنعتی فولاد زرند ایرانیان ضمن معرفی فعالیت های این مجموعه هلدینگ و همچنین موفقیت ها و توانمندی های این مرکز صنعتی با ابراز خرسندی از حضور نخبگان و تولیدکنندگان بومی قطعات، گفت: ما از فعالیت قطعه سازان در استان استقبال می‌کنیم چون تهیه قطعات از زرند و کرمان مزایای بسیارزیادی دارد که دریافت سریع‌تر قطعه به دلیل کوتاهی مسافت یکی از این مزایا است.
درادامه سرهنگ خواجه حسنی، معاون علمی و پژوهشی و فناوری سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تقدیر وتشکر از مدیران زیسکو گفت: امید است در آینده نزدیک تبادل ارتباطات بیشتر شده و صنعتگران بومی با همکاری مراکز علمی بتوانند بخشی از نیازهای صنعتی صنایع بزرگی همچون فولاد را در داخل استان برآورده سازند.
در خاتمه این بازدید دکتر ایرانمنش، مسئول علمی و پژوهشی سپاه ناحیه زرند از همکاری مدیران و کارکنان مجموعه صنعتی فولاد زرند به دلیل فراهم کردن امکان این بازدید تقدیر و تشکر نمود و خواستارتبادل تجربه و ارتباط مستمر در آینده شد.
شایان ذکراست : مجتمع صنعتی فولاد زرند ایرانیان با سرمایه گذاری شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)درنزدیکی شهرستان زرند سال1387 تاسیس ودر پروژه های تولید کنسانتره سنگ آهن، کک سازی، گندله سازی و فولاد سازی، فعالیت دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار