خبرهای داغ:
مسئول سازمان فرهنگی خانواده کل سپاه:

خداوند دختران را بر پسران مقدم دانسته است/ جشن تکلیف نشانه علاقه شدید خدا به دختران است

حجت الاسلام والمسلمین زنگنه گفت: هرکسی دختران را دوست بدارد خداوند منان فردای قیامت او را دوست می دارد، هر کسی دختران را خوشحال نماید خداوند فردای قیامت آن را خوشحال می‌کند.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۰۶
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

خداوند دختران را بر پسران مقدم دانسته است/ جشن تکلیف نشانه علاقه شدید خدا به دختران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام زنگنه مسئول سازمان فرهنگی خانواده کل سپاه در مراسم جشن تکلیف سلاله ای کرامت گفت: هرکسی دختران را دوست بدارد خداوند منان فردای قیامت او را دوست می دارد، هر کسی دختران را خوشحال نماید خداوند فردای قیامت آن را خوشحال می‌کند.

 وی افزود: در برنامه انتخابات مردم رای می دهند و به کسی که انتخاب می شود تبریک می‌گویند یعنی که او را لایق این مسئولیت دانسته اند. دختران خوبم! امروز خداوند به شما امتیاز داده است و قرآن برای شما ارزش قائل شده است خداوند امروز به شما مسئولیت می‌دهد تا با خدا و خالق خودتان ارتباط بگیرید و با آن در دل نمایید.

 زنگانه اظهار داشت: جشن تکلیف نشانه علاقه شدید خدا به دختران است. خداوند در قرآن دختران را بر پسران مقدم دانسته و بیشتر محبت کرده است. اگر دختران زودتر به سن تکلیف میرسند یعنی دختران را بر پسران مقدم دانسته است.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده کل سپاه تصریح کرد: دختران من! همسران پاسدار!  بدانید بالاترین نعمت و بالاترین ارزش همین گل هایی است که در اختیار شماست. دشمن امروز ارتش پیاده نظامی را در خیابانها بدون اجازه وارد جمعیت می کند.

وی درایان خاطرنشان کرد: انگلیس، اسرائیل و هم پیمانانشان چهل و چند سال برای از بین بردن انقلاب تلاش کردند. اما امروز آنها چه جایگاهی دارند؟ به برکت خون شهدا هر روز انقلاب ما از روز قبل موفق تر و محکم تر خواهد بود.و آخرین توصیه من به شما این است که دختران من رابطه خودتان را با خدا تقویت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار