خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

با راهیان نور می توان بستر با عظمت انقلاب اسلامی را تعمیق داد/راهکار پیروزی در نبردِ روایت ها شناخت عمیق انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی گفت: باید راهیان نور را به چشم یک نرم افزار نوین و عرصه ای نو بنگریم تا بتوانیم در این بستر باعظمت انقلاب اسلامی را تعمیق داده و آرمان های آن را بازخوانی کنیم.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۱۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

با راهیان نور می توان بستر با عظمت انقلاب اسلامی را تعمیق داد/راهکار پیروزی در نبردِ روایت ها شناخت عمیق انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا در آیین اختتامیه راهیان نور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار کرد: باید راهیان نور را به چشم یک نرم افزار نوین و عرصه ای نو بنگریم تا بتوانیم در این بستر باعظمت انقلاب اسلامی را تعمیق داده و آرمان های آن را بازخوانی کنیم.

وی افزود: شما عزیزان دانشجو، قشری فرهیخته و جامعه نخبگانی ما هستید که فردای کشور متعلق به شماست بنابراین به شما برادران و خواهران توصیه میکنم در هر جایگاهی قرار گرفتید تصمیمات خود را به قصد تقویت موئلفه های انقلاب اسلامی اتخاذ کنید.

وی بیان کرد: دشمنان ما در قائله اخیر با ایجاد یک جنگ شناختی تمام عیار سعی داشتند با جوانان ما کاری کنند تا فرزندان ایران اسلامی نتوانند صحنه را تشخیص دهند و درست و غلط را درک نکنند.

جانشین سپاه نینوا ادامه داد: عرصه نبرد ما با دشمن ، نبرد حق و باطل است و هیچگاه به اتمام نخواهید رسید لذا راهکاری پیروزی در نبردِ روایت ها و جنگ ترکیبی ، شناخت عمیق انقلاب اسلامی، جهاد تبیین و استقامت در برابر دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار