خبرهای داغ:

فتح خرمشهر نماد تفکر «ما می توانیم» است

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان نقطه عطف دفاع مقدس را فتح خرمشهر برشمرد و گفت:فتح خرمشهر نماد تفکر «ما می توانیم» است.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۳۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن گرامیداشت دهه کرامت و حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خردادماه روز مقاومت و ایثار است و روزی که به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) به یاد ماندنی شد.

وی با اشاره به ابعاد بسیار گسترده عملیات بیت المقدس گفت: در این عملیات که 25 روز به طول انجامید 6 هزار رزمنده شهید و بیش از 19 هزار نفر نیز مجروح شدند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان به عزم راسخ رزمندگان ما گفت: رزمندگان تصمیم گرفته بودند که به فرمایش امام خمینی(ره) در دل دشمن بروند و این در حالی بود که رزمندگان ما با دستان خالی برابر دشمنانی تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و این نشان از عظمت کاری است که رزمندگان در حماسه خرمشهر خلق کردند و به فرموده امام خمینی(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 راسخی با تأکید بر اینکه باید همیشه به یاد شهدا باشیم، گفت: ما می توانیم یکی از درس های بزرگی است که حماسه سازان فتح خرمشهر به ما آموختند.

وی افزود: کارهای نشدنی با مردم محوری و اعتقاد راسخ و ایمان قلبی و اعتماد به خداوند شدنی است همانطور که در مورد آزادسازی خرمشهر چنین بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان تصریح کرد: امروز نوجوانان و جوانان باید بدانند دشمن در پشت خاکریز ایستاده است و از طریق مختلف به ویژه از طریق فضای مجازی سعی در ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی و انقلابی دارد؛ بنابراین باید مراقب باشیم تا در دام دشمنان گرفتار نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار