خبرهای داغ:

صبحگاه مشترک نماد نمایش وحدت نیروهای مسلح است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: صبحگاه مشترک سوم خرداد با هدف بزرگداشت این روز و نمایش وحدت نیروهای مسلح برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۵۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

 سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه قائم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان ضمن تبریک ایام دهه کرامت و عملیات بیت المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر خدمت عموم مردم، خصوصاً رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از برجسته ترین عملیات های ما در دوران دفاع مقدس، عملیات بیت المقدس بوده است. این عملیات به واسطه وسعت جغرافیایی و شرایطی که بر دشمن حاکم بود، تنها نقطه امید دشمن که بتواند راهبردهای خود را حفظ کند، حفظ خرمشهر بود.
او افزود: بنابراین توان مضاعفی را به جهت ایجاد استحکامات گذاشته که همه کارشناسان داخلی و خارجی عنوان می کردند، تسخیر دوباره خرمشهر؛ پس از آزادسازی آن غیرممکن است و این حماسه ای بود که رزمندگان ما در آن دوران رقم زدند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: یکی مولفه هایی که باعث شد عنایات خداوند متعال شامل حال رزمندگان ما شده و این حماسه رقم بخورد، وحدت فرماندهی بود. در آن ایام قرارگاه مشترکی بین ارتش و سپاه با فرماندهی مشترک ارتش و سپاه شکل گرفت. این وحدت و انسجامی که از عملیلت فتح المبین شروع و در عملیات بیت المقدس به اوج خود رسید تا به امروز ادامه دارد.
دامغانی تصریح کرد: فلسفه ی این صبحگاه ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عملیات، انتقال این پیام است که وحدتی که بین نیروهای مسلح از آن جا آغاز شد، امروز بین نیروهای مسلح ما هست و این ظرفیت اصلی قدرت ماست، که این وحدت ذیل فرماندهی معظم کل قوا است. این صبحگاه نماد نمایش این وحدت نیروهای مسلح است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار