خبرهای داغ:

حماسه آزادسازی خرمشهر نمادی از نصرت الهی

سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، نمادی از نصرت الهی و نمودی از عزت، « مقاومت، ایثار و پیروزی » است.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۴۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن سپاه استان سمنان بمناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهروروز مقاومت بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.
حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه): «فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است».
سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، نمادی از نصرت الهی و نمودی از عزت، « مقاومت، ایثار و پیروزی » است.
شور و شوق آزادسازی خرمشهر پس از ۵۷۵ روز اسارت، کام جان ایرانیان را چنان شیرین کرد که ایران یکپارچه غرق در شادی و غرور شد.
مقاومت آگاهانه و مومنانه رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر با اتکا به این آیه از قرآن کریم « یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم » و نیز با تبعیت محض از امام خمینی (ره) که آن حماسه را «فتح الفتوح» نامید و فرمودند: " فتح خرمشهر، یک مسئله عادی نبود بلکه مافوق طبیعت بود. خدا خرمشهر را آزاد کرد ».
در سوم خرداد علاوه بر بیرون راندن اشغالگران، پیروزی بزرگ ملت ایران و شکست دشمنان باعث تغییرات راهبردی در موازنه قدرت در جغرافیای سیاسی و امنیتی غرب آسیا شد.
سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن سپاه استان سمنان، ضمن تبریک فرارسیدن این روز به یاد ماندنی که به نام " روز ملی مقاومت " است، بر خود واجب میدانیم تا به رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب توطئه های قدرت‌های استکباری، علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کنیم و در سایه وحدت و یکدلی و پرچم پر افتخار کشورمان چون فولاد آبدیده در برابر تمامی زیاده خواهان استوار بایستیم تا همچون گذشته حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گرانبهای آن از تجاوز اهریمنان مصون بماند.

روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن سپاه استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار