خبرهای داغ:

جایزه ملی نوبل ایرانی در دستان نخبه فارسی

حسن مظفری از بسیجیان حوزه مقاومت امام سجاد (ع) شهرستان جویم موفق به کسب جایزه البرز در بخش دانشجویان غیرپزشکی شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۰۹۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

به گزارس خبرنگار بسیج از فارس، حسن مظفری دانش آموخته دوره دکتری تخصصی مدیریت منابع خاک از دانشگاه شیراز و از بسیجیان حوزه مقاومت امام سجاد(ع) شهرستان جویم و عضو بسیج اساتید دانشگاه شیراز و برنده قدیمی‌ترین و بزرگترین جایزه نخبگانی کشور به نام جایزه البرز است که به نوبل ایرانی شهرت دارد و هر سال به برترین دانشمندان و نخبگان طلاب و فناوران کشور داده می‌شود.

بنیاد فرهنگی البرز از سال ۱۳۴۲ توسط خیری به نام حسینعلی البرز تاسیس شد و تاکنون نخبگان زیادی را در کشور مورد تجلیل و تقدیر قرار داده است.

در شصت و یکمین دوره این جایزه که در ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، از ۶۲ نخبه برتر کشوری شامل ۶ دانشمند، ۹طلبه، ۷فن‌آور، ۱۰ دانشجوی پزشکی و دانشجوی غیرپزشکی تقدیر و تجلیل شد، حسن مظفری جزء ۳۰ نفر برتر کشور در بخش دانشجویان غیر پزشکی بود.

حسن مظفری در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: تلاش‌های زیادی در طول دوره تحصیل در دانشگاه شیراز انجام دادم که ماحصل آن رتبه اول در دوره دکترای تخصصی دانشگاه شیراز با معدل 51/19، چاپ 9مقاله در مجلات معتبر بین المللی و IsI، چاپ چهار مقاله در مجلات معتبر داخلی، چاپ ۱۶ مقاله در کنفرانس های بین المللی و داخلی است.

 وی ادامه داد: چاپ یک فصل از کتاب در انتشارات معتبر بین المللی الزویر، تصویب و اجرای یک طرح پژوهشی، گذراندن دوره ۶ ماه فرصت مطالعاتی در دانشگاه معتبر گنت بلژیک، تدریس بیست و چهار مورد از دروس تخصصی در دانشگاه شیراز، اخذ تسهیلات از بنیاد ملی نخبگان جهت گذراندن خدمت مقدس سربازی از دیگر تلاش های من در سال های تحصیل در دانشگاه شیراز است.

مظفری ضمن تقدیر از پدر، مادر، همسر، و اساتید خود همه جا یار و یاورش بودند، تاکید کرد: از سرهنگ رجبی فرمانده ناحیه جویم، سرگرد محمودی فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد جویم، باید تقدیر خواص‌تری داشته باشم که با معرفی و پشتیبانی من در عرصه‌های مختلف اجتماعی زمینه را برای شناخته شدن بیشتر من و ارائه پیشینه برای رزومه فراهم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار