خبرهای داغ:

تقویت بصیرت لازمه پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: تقویت بصیرت و تقوا لازمه پاسداری از دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۴۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هادی موسوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با کارکنان گردان‌های ثارالله، قمر بنی‌هاشم (ع) و روح‌الله شهرستان دامغان ضمن اشاره به حساسیت کار در گردان‌های امام حسین (ع) و ارتباط با بسیجیان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای که امام خمینی (ره) آن را بنا نهاد و امروز تبدیل به درخت پرثمری شده است که به برکت حضور بسیجیانش از ابتدای انقلاب تا به امروز کشور را از تنگناهای مختلف به سلامت عبور داده است.

وی گفت: شما پاسداران شاغل در حوزه‌ها و گردان‌ها، حلقه واسط نظام و بسیجیان هستید، بنابراین نگاه به پاسداری، نگاه شغلی نیست بلکه نگاه عاشقانه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: در کلمه پاسداری ۲ نوع مفهوم نهفته است، اول نگهبانی و دوم احترام نگه‌داشتن که ما در هر دو قسمت وظیفه داریم و باید فعال باشیم؛ هم از دستاوردهای انقلاب باید نگهبانی و حراست کنیم و هم باید جایگاه این کار را بدانیم و آن را مراقبت کنیم.

موسوی اظهار کرد: لازمه پاسداری تقویت بصیرت و تقویت بنیه اعتقادی یا به عبارتی تقواست؛ که اگر یکی از این دو نباشد ضربه خواهیم خورد؛ بنابراین تقوای بدون بصیرت فایده ندارد و این دو باید مکمل یکدیگر باشند تا به سرمنزل مقصود برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار