سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان از سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیارد تومانی در جهت محرومیت‌زدایی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۰۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر در این نشست خبری با اشاره به سرمایه گذاری این سازمان در جهت محرومیت زدایی افزود: سازمان بسیج سازندگی با سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیارد تومانی توانسته‌ است اقدامات متعددی را در عرصه‌های مختلفی همچون ساخت مسکن مددجویان، آبرسانی به مناطق محروم، احداث جاده و آسفالت کردن مناطق صعب العبور، اشتغال زایی و ارائه تسهیلات، اهدای جهیزیه، واکسناسیون دام‌ها، احداث و بازسازی مدارس را در استان بوشهر انجام دهد.
سرهنگ رفعتی با اشاره به عملکرد نیرو‌های جهادی افزود: سازمان بسیج سازندگی با سازمان‌دهی و جهت‌دهی گروه‌های جهادی که با اقشار مختلف مردم تشکل شده‌اند توانسته است اقدامات بسیار متعددی را در بحث محرومیت‌زدایی تا کنون به ارمغان بیاورد.
خلیل رفعتی در این نشست از انتقال آب شرب به روستا‌های محروم خبر داد و اذعان کرد: سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در جهت آبرسانی در دو حوزه‌ی شرب و کشاورزی با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی ۱۰ روستای استان را از نعمت آب برخوردار کرد.
وی افزود: لوله‌کشی، ترمیم و بازسای لوله‌ها و ایجاد مخاذن از جمله اقدات دیگری است که سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در جهت آبرسانی به مناطق محروم این استان انجام داده که در حال حاضر ۱۷۰۰ خانوار در روستا‌های محروم از آب شرب برخوردار شده‌اند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در ادامه با اشاره به ساخت مسکن توسط این سازمان برای مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: سازمان بسیج سازدگی استان با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امام خمینی (ره) استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۷۷ مسکن را برای مددجویان این کمیته ساخت و در سال ۱۴۰۱ نیز از ۲۰۰ مسکن تا به حال ۱۳۰ مسکن به بهره‌برداری رسیده است.

سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان بوشهر

سرهنگ خلیل رفعتی با توجه به ساخت و بازسازی مدارس توسط این سازمان افزود: سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر تاکنون ۵ مدارس استان را در مناطق محروم در سعدآباد و تنگ‌ارم بازسازی یا به بهره‌برداری رسانده است.
وی در ادامه از احداث ۲۰ کیلومتری جاده در روستا‌ها و مزارع در استان بوشهر خبرداد و عنوان کرد: سازمان بسیج سازندگی استان با حداث جاده در روستا‌ها و مزارع توانسته است در ۸ پروژه ۲۰ کیلومتر جاده را در مناطق صعبو العبور روستا‌های دشتستان و گناوه را احداث کند.
خلیل رفعتی در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی توسط این سازمان برای محرومین و نیازمندان اذعان کرد: بالغ بر ۴۰ هزار بسته معیشتی با ارزش ۲۵ میلیارد تومان و ۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر برای نیازمندان استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ توزیع شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با توجه به اهدای ۳۱۳ فقره جهیزیه برای زوجین جوان استان توسط این سازمان گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوی در استان بوشهر ۱۱۳ فقره جهیزیه با ارزش ۵۵ ملیون تومان برای زوجین جوان هم استانی اهدا شد.
سرهنگ خلیل رفعتی در پایان با اشاره به پروژه‌های عام‌المنفعه و زود بازده افزود: دیوار حفاظتی علی آباد و حسین آباد دشتستان یکی از طرح‌های بسیج سازندگی است که در هفته دولت امسال تکمیل و افتتاح می‌شود و با سودی که از این طرح کسب می‌شود در جهت پروژه‌های محرومیت‌زدایی بیشتر استفاده می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات