خبرهای داغ:

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز تشکیل بسیج سازندگی"

کارنامه زرین بسیج سازندگی طی این سال ها، حکایت از همراهی های بی وقفه این مجموعه با دستگاه های اجرایی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اجرای پروژه های عمرانی در دور دست ترین مناطق روستایی و مرزی، اشاعه برنامه های فرهنگی و تربیتی دارد که هر کدام به سهم خود در زدودن غبار کاستی و محرومیت از جای جای ایران اسلامی، نقشی ارزنده دارند.
کد خبر: ۹۵۱۰۲۷۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز تشکیل بسیج سازندگی" پیامی به شرح ذیل صادر کرد:


به نام خدا

"اين كارِ اردوهاى هجرت و حركت عظيم بسيج سازندگى، يكى از بركاتش خدمت‌رسانى است كه ميليون ‌ها نفر از اين خدمت شما به صورت مستقيم بهره‌مند می شوند". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله‌ العالی )

 

بنا به فرمان ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله) مبنی بر تشکیل بسیج سازندگی، این نهاد ارزشی و انقلابی در هفدهم اردیبهشت ماه 1379 شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردوهای جهادی در راستای تحقق عدالت اجتماعی در نقطه نقطه میهن اسلامی مان گام بردارد.

 

امروز بسیج سازندگی در عنفوان جوانی و به پشتوانه 23 سال تجربه مفید، با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف، با حضوری تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت، عشق و دلدادگی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته و هوشمندانه در صحنه‌ خدمت رسانی به ملت شریف ایران، سر تعظیم در برابر رهنمودهای حکیمانه فرمانده کل قوا (مدظله العالی) فرود آورده و با تمکین به فرامین 9 ماده ای معظمٌ له، ثمرات ارزشمندی از خود بر جای گذاشته است.

 

کارنامه زرین بسیج سازندگی طی این سال ها، حکایت از همراهی های بی وقفه این مجموعه با دستگاه های اجرایی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اجرای پروژه های عمرانی در دور دست ترین مناطق روستایی و مرزی، اشاعه برنامه های فرهنگی و تربیتی و ... دارد که هر کدام به سهم خود در زدودن غبار کاستی و محرومیت از جای جای ایران اسلامی، نقشی ارزنده داشته و دارند.

 

اینجانب با تبریک این مناسبت به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم، مخلص و همیشه در صحنه بسیج سازندگی، از تلاش‌های این عزیزان در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان خراسان جنوبی قدردانی می نمایم.

 

امید که بتوانیم در سایه تعامل و هم افزایی از ظرفیت های بی نظیر این نهاد ارزشی در راستای بهره برداری از پتانسیل های موجود و رفع مشکلات از مناطق کمتر برخوردار استان گام برداریم و راه های رسیدن خراسان جنوبی به توسعه و تعالی را کوتاه تر کنیم.

 

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

 

‏‏انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار