مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع):

اردوهای راهیان نور با ترویج فرهنگ ایثار برای کشور امنیت می آورد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اردوهای راهیان نور با ترویج فرهنگ ایثار برای کشور امنیت می آورد.
کد خبر: ۹۵۱۰۰۱۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

اردوهای راهیان نور با ترویج فرهنگ ایثار برای کشور امنیت می آورد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق(ع) در جمع زائرین کاروان راهیان نور استان بوشهر در ارتفاعات بازی دراز سرپل ذهاب با اشاره به استقبال گرم و پرشور مردم به ویژه جوانان از این آیین مذهبی و معنوی افزود: این حماسه و شور شما جوانان، تجلی شعور و آگاهی است و مادامی که این ارزش ها پاس داشته و گرامی شمرده شوند،تلاش دشمنان همچون چهل سال گذشته ناکام خواهد ماند.

وی با بیان اینکه کار راهیان نور زنده نگه داشتن ارزشهای دفاع مقدس است بیان کرد: اردوهای راهیان نور با ترویج فرهنگ ایثار برای جامعه امنیت ساز و برای کشور امنیت می آورد.

وی تاکید کرد: ترویج و نشر فرهنگ عزت بخش دفاع مقدس با راهیان نور رقم می خورد.

حجت‌الاسلام یحیایی خاطرنشان کرد: برگزاری هرچه باشکوهتر اردوهای راهیان نور ضمن یادآوری ایثار، اخلاص و تعهد جوانان آن روزگار نسبت به سرزمین خود، کشور را در مقابل توطئه های دشمن شکست ناپذیر می کند.

وی همچنین با بیان این که این انقلاب با تأییدات الهی به پیروزی رسیده و با همین تأییدات، ان شاالله به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر عج متصل خواهد شد، افزود:دشمنان می خواهند این نور الهی را خاموش کنند، غافل از اینکه اراده خداوند بر آن تعلق گرفته که نور خدا همچنان روشن مانده و بدرخشد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار