مطالبه اسلام از مسلمین ایجاد نظام اسلامی به نحوکامل است

امام جمعه شهر اهرم درخطبه های نمازجمعه این هفته شهر اهرم گفت:امروز نظام استکباری و استعماری خطرناک از بت های گذشته است.
کد خبر: ۹۵۰۶۷۳۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم در خطبه های نماز جمعه شهر اهرم گفت: مطالبه اسلام از مسلمین ایجاد نظام اسلامی به نحوکامل است. قابل قبول نیست بخشی از دستورات دین را قبول کنیم و بخشی دیگرکه سخت است و باید جان و مال و آبرو داد از آن گریزان باشیم.

امام جمعه شهر اهرم در ادامه مباحث خود با موضوع عهد مشترک افزود:نمبشود از امنیتی که نظام دینی ایجاد می‌کند بهره مند شد اما در حمایت از نظام استکباری هم قلم ها و زبانها فعال باشند.

حجت‌الاسلام پهلوزاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تأکید کرد: غفلت از توحید ناب صحنه را برای بت های استعمار و استکبار باز کرد و به خداوندان زر و زور فرصت تاخت و تاز داد. امروز خبری از بت های لات و منات و ُعّزا نیست اما آنچه که امروز خطرناک تر از بت های گذشته قد علم کرده نظام استعماری و استکباری است که تمام جوامع بشری را تحت الشعاع قرار داده است.

ایشان پذیرش اسلام حداقلی را اینگونه تشریح کردند که:پذیرش اسلام حداقلی یعنی با استکبار زمان سر یک سفره باشی،یعنی جرأت انتقاد از آنها را نداشته باشی،ودریک کلام درمسیر آنها گام برداری وحرف کدخدا بالاتر از حرف خدا قرار گیرد.

حبیب پهلو زاده اسلام حقیقی را در پرتو تلاش و نزدیکی به خداوند دانستند و تشریح کردند:اگر نظام اسلامی تا به امروز بعد از این همه دشمنی ها و فتنه ها درحال رسیدن به تمدن اسلامی است بخاطر این است که تلاش می کند از اسلام حداقلی فاصله بگرید و به اسالم حقیقی نزدیک شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار