جشن افطاری روزه اولی ها در گناوه بر گزار شد

با حضور جمعی از دانش آموزان دختر جشن افطاری روزه اولی ها در مدرسه حضرت (س)گناوه بر گزارشد
کد خبر: ۹۵۰۶۵۵۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

جشن افطاری روزه اولی ها در گناوه بر گزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، امام جمعه گناوه در این آیین گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار مناسب است تا با بتوانیم فرهنگ قرآنی و معنویت را در بین نسل آینده ساز جامعه ترویج نماییم.
حجت الاسلام سید هادی رکنی حسینی بیان داشت: با کمک مدیریت آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و‌با حضور مبلغان اعزامی روحانی به تعداد ۲۱ روحانی به مدارس و کلاس‌ها مباحث خوبی در این ایام برای دانش آموزان انجام شده است.
وی تصریح نمود: امشب نیز درچندین مدرسه شهرستان گناوه جشن روزه اولی‌ها در حال برگزاری است و انجام جشن‌های تکلیف و جشن‌های ویژه روزه اولی‌ها می‌تواند برای دانش‌آموزان بسیار تاثیر گذار باشد.
در این آیین نیز نماز جماعت به امامت امام جمعه شهرستان برگزار شد و با حضور فرماندارگناوه و مدیر آموزش پرورش ومسئولان تعلیم و تربیت شهرستان گناوه از چندین دانش آموز فعال در عرصه نماز و حجاب برتر تقدیر شد و سپس دانش آموزان در ضیافت افطاری شرکت کردند.
مدیر دبستان حضرت زهرا (س) گناوه گفت: خدا را شاکریم که توانسته ایم برای۲۵۰ نفر از روزه اولی‌های دانش آموز این مدرسه این جشن را برگزار نماییم.
زهره دیلمی بیان داشت: در سال گذشته نیز سفره افطاری ۷۰ نفر و امسال میزبان مشارکت بیشتر اولیاء، خیرین و همکاران فرهنگی توانستیم سفره افطاری عظیم افطاری را برای دانش آموزان روزه اولی مدرسه بر گزارش کنیم.

ارسال نظرات