خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان:

انقلاب اسلامی در امتداد قیام عاشوراست/انقلاب اسلامی بعنوان یک الگوی اثرگذار در تمام دنیا شناخته شده است

سرهنگ پاسدار مجید زمانی گفت: انقلاب اسلامی در امتداد قیام عاشورا قرار دارد، لذا ما در مقابل ظلم ایستاده و جان خواهیم داد، اما حاضر نخواهیم شد سرمان را در مقابل ظلم خم کنیم و این قدرت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۳۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

انقلاب اسلامی در امتداد قیام عاشوراست/انقلاب اسلامی بعنوان یک الگوی اثرگذار در تمام دنیا شناخته شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مجید زمانی معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان در مراسم یادواره شهدای شهرستان گالیکش گفت: با شکل گیری انقلاب اسلامی به واسطه امام خمینی (ره) و مردم عزیز، حکومتی تشکیل شد که اکنون بعنوان یک الگو و یک کشور اثر گذار در تمام دنیا شناخته شده است.

وی افزود: تمام تلاش دشمن این است که ابهت ایران اسلامی را زیر سوال ببرد و در هیچ جای دنیا نخواهیم دید که در حوزه های مختلف، درگیری و جنگ های داخلی و تحریم های ظالمانه کشوری پا بر جا بماند.

معاون اجرایی سپاه نینوا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در امتداد قیام عاشورا قرار دارد، لذا ما در مقابل ظلم ایستاده و جان خواهیم داد، اما حاضر نخواهیم شد سرمان را در مقابل ظلم خم کنیم و این قدرت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است.

زمانی گفت: اگر رشادت های رزمندگان جبهه مقاومت، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و سربازی حاج قاسم سلیمانی نبود، آینده این کشور معلوم نبود.

وی متذکر شد: که دشمن در جنگ نرم به دنبال به لجن کشیدن خانواده و در راس آن مقام مادر است و ما باید با تاسی از شهدای عزیزمان که الگوی ما هستند، تفکر و فرهنگ عاشورایی را زنده نگاه داریم.

معاون اجرایی سپاه نینوا تصریح کرد: یکی از پروژه های دشمن را ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم و شکاف انداختن بین مردم و مسئولین و اقوام و مذاهب دانست و عنوان کرد: باید ببینیم از اول انقلاب در ایران اسلامی با رهبری داهیانه حضرت امامین انقلاب چه اتفاقات خوبی در کشور رقم خورده است.

این مقام مسئول در پایان اذعان داشت: نباید اجازه دهیم که دشمن از این فضا استفاده کرده و یاس و نا امیدی را در بین آحاد جامعه زنده کند و شما خواهران رسالت و مسئولیت بسیار بزرگی دارید، چرا که اصلاح جامعه به واسطه مادران خوب جامعه اتفاق می افتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار