خبرهای داغ:

دشمن به دنبال تضعیف اراده ملت ایران است

امام‌جمعه اهل سنت سلماس گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند، به دنبال تضعیف اراده ملت ایران هستند تا از آرمان‌های‌ خود روی گردان شوند.
کد خبر: ۹۵۰۳۷۵۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، ماموستا رحیم عثمان زاده، امروز 22 فروردین، در نشست بصیرتی با عنوان «تبیین شعار سال» که با حضور ریش‌سفیدان و معتمدین برگزار شد، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بارها این موضوع را ثابت کرده‌اند، به دنبال تضعیف اراده ملت بزرگ کشورمان هستند، تا به این ترتیب از آرمان‌های خود روی برگردان شوند و مسیری دیگر را دنبال کنند.
وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، برپایی جلسات هم‌افزایی و بصیرت لرزه‌های بزرگی در دل دشمنان این نظام و مرز و بوم ایجاد می‌کند، اضافه کرد: ملت ایران به رغم همه سختی‌ها به این انقلاب و نظام پایبند هستند.
امام‌جمعه اهل سنت سلماس با بیان اینکه، رو جهانی قدس را در پیش‌رو داریم، به‌طور قطع مردم حضور باشکوهی خواهند داشت، گفت: مردم با حضور پرشور در همایش های وحدت‌آفرین، مناسبت‌های ملی و سیاسی برای دشمنان چه در داخل و چه در خارج از کشور پیام اقتدار و ایستادگی صادر می‌کنند.

سرهنگ پاسدار سیدکاظم میرکاظمی‌زاده فرمانده سپاه سلماس در این نشست، گفت: این همایش با هدف هم‌اندیشی با حضور علما اهل تشیع و تسنن منطقه به میزبانی حوزه مقاومت بسیج عشایری شهداء دلزی سپاه سلماس ترتیب یافته است..

وی افزود: امروز دشمنان در تلاش هستند، به اختلافات قومی و مذهبی دامن بزنند و در راستای ضعیف کردن اراده های مردم کشورمان  همه تلاش خود را می‌کنند، اما ملت با بصیرت و انقلابی نشان داده‌اند که نقشه‌های شوم استکبار محکوم به شکست است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار