خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هم اندیشی کمیته فرهنگی و هنری اجلاسیه شهدای شاهرود

شاهرود_جلسه هم اندیشی کمیته فرهنگی و هنری اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با حضور جانشین سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۹۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

برگزاری جلسه هم اندیشی کمیته فرهنگی و هنری اجلاسیه شهدای شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هم اندیشی کمیته فرهنگی و هنری اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود باحضور رئیس اداره، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه، رئیس حوزه هنری و مسئول بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود در سپاه ناحیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان جانشین سپاه ناحیه شاهرود در این نشست بر حمایت و استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرستان در برپایی این اجلاسیه و شناساند فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و شهدای شهرستان تاکید کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از تشکیل کمیته تدوین، نشر و هنر این اجلاس خبر داد و گفت: وجود شهدا در شهر‌های کشور ما نعمت بزرگی است که باید از حضور این ستاره‌های پر‎فروغ جهت تبیین ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و اهداف نظام اسلامی بهره ببریم و هنر بهترین راه تجلی و نمود پیدا کردن سیره این بزرگواران است.
محمدتقی یزدی با بیان اینکه برگزاری این مراسم با شکوه و ماندگار باید از تمام ظرفیت هنرمندان بومی شهرستان استفاده شود افزود: اجلاسیه شهدا و سرداران شاهرود، باید دست آورد‌ها بصورت یک برند، با جامعیت و برجستگی هنرمندان بومی برای همیشه به یادگار باقی خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار