خبرهای داغ:
سردار دامغانی:

جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار است/عصبانیت استکبار جهانی از ملت

شاهرود_ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:اکنون ما دست برتر در منطقه و سطح بین المللی هستیم و عصبانیت دشمنان نشان از این موضوع دارد.
کد خبر: ۹۵۰۲۸۲۱
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار است/عصبانیت استکبار جهانی از ملتبه گزارش خبرنگار بسیج، سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد در سخنانی با اشاره به شرایط خاص امروز و جنگ ترکیبی دشمنان اظهار کرد: با توجه به اتفاقات چند ماه اخیر آگاهی و درک لازم در خصوص این جنگ در جامعه رخ داده است.
او با اشاره به جنگ رسانه‌ای تمام عیار دشمنان افزود: در این جنگ تمام عیار با درایت و هوشیاری رهبر انقلاب توانسته ایم به سلامت عبور کنیم هر چند در جنگ آسیب‌هایی هم متحمل شدیم.
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص علت این درگیری ها، گفت: رهبری فرزانه انقلاب این درگیری‌ها را ناشی از تحولات بین المللی و نظم نوین جهانی عنوان کرده اند و اکنون ما دست برتر در منطقه و سطح بین المللی هستیم و عصبانیت دشمنان نشان از این موضوع دارد.
دامغانی با بیان اینکه مشکلاتی که در سطح کشور نیز وجود دارد با هدایت مقام معظم رهبری و تلاش مسئولین کشور در حال حل شدن است، افزود: دولت در جنگ شناختی و ادراکی امروز در موضوع اقتصادی مسیر درستی را در حال طی کردن است و شاخص‌های کلان اقتصادی نشان از رشد این امر است.
او با اشاره به فعالیت‌های سپاه ناحیه شاهرود در عرصه‌های مختلف و ابراز رضایت از این تلاش ها، از دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.

ملت ایران با ایستادگی خود خِیر کثیر را شامل حال خود و نظامی می کنند
جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار است/عصبانیت استکبار جهانی از ملتحجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران سپاه در ساخت ساختمان بسیج طلاب و روحانیون شهرستان که مطالبه چندین ساله بوده است، افزود: امام حسن مجتبی در حدیثی خِیر خالص را در شکر نعمت و صبر بر مصائب و مشکلات بیان می‌فرماید که نعمت رمضان و سلامت و امنیت و بسیج و خدمتگزاری به مردم خود خِیر کثیر است.
او با تاکید بر اینکه مومن در ایمان و انقلابی در انقلابی گری باید اهل صبر باشد، گفت: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب در مشکلات صبور بوده و همین سبب شده خِیر کثیر شامل حال ما شود.
در این آیین از دست اندرکاران اجرای پروژه‌های عمرانی بسیج، آقایان سیدحسین میرکریمی، حامد عامریان، ابراهیم اعظمی، رضا عامری، حسن نبی و محمد خنجری با اهدا لوح سپاس و هدیه با حضور فرمانده سپاه استان، امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مشاور عالی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تجلیل به عمل آمد.
پروژه‌های افتتاحی در این آیین، ساختمان بسیج طلاب و روحانیون شهرستان، قرارگاه شهید سلیمانی و قرارگاه بسیج سازندگی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و هزینه بالغ بر ۲۰ ملیارد تومان توسط مهندسی سپاه ناحیه شاهرود انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار