وزیر اقتصاد و دارایی:

دشمن وارد جنگ اقتصادی با نظام اسلامی شده است

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دشمن بعد از ایجاد ناآرامی‌ها در فضای اجتماعی و امنیتی که شاهد آن بودیم وارد یک فضای جنگ اقتصادی با نظام اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۸۳
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

دشمن وارد جنگ اقتصادی با نظام اسلامی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی ظهر جمعه در نشست با نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان دیر گفت: دشمن بعد از ایجاد ناآرامی‌های در فضای اجتماعی و امنیتی که شاهد آن بودیم وارد یک فضای جنگ اقتصادی با نظام اسلامی شده است و با فشار آوردن به شرکای تجاری ما که در حاشیه خلیج فارس و چه سایر کشورها تلاش می کنند که کار ارزی رو برای اقتصاد ایران سخت و دشوار بکنند.

وی افزود: آقای رئیس جمهور به شکل ویژه‌ای تیم متمرکزی را با مدیریت معاون اول رئیس جمهور موظف کردند مبنی بر اینکه بتوانیم بر این جنگ ارزی هم غلبه کنیم و این ناآرامی های اقتصادی را هم به آرامش برسانیم.

خاندوزی با بیان اینکه با اقداماتی که در هفته های اخیر توسط بانک مرکزی و سایر دستگاه‌های مرتبط دستگاه های حوزه صادراتی کشور و دستگاه حوزه واردات کشور صورت گرفته است گفت: امیدوار هستیم با این همراهی و همدلی که وجود دارد همچنین با پشتیبانی مردم و با همراهی توده های جامعه جمهوری اسلامی از گذرگاههای سخت بگذریم و با این اعتماد آفرینی موجب ثبات بخشی به بازار ارز و سایر کالاها بشود و از این گردنه هم به فضل خدا عبور کنیم.

خاندوزی با بیان اینکه دولت هیچ وقت راضی نیست که نرخ ارز افزایش پیدا کند اظهار کرد: فشار اقتصادی که بر اقشار مختلف مردم وارد شده است دولت هیچ وقت راضی نیست به ویژه مردمی که پشتوانه های اصلی و حیاتی انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: در مشکلات حوزه آب هم منصفانه نیست که مردم در کنار دریا زندگی کنند و تشنگی بکشند و آمادگی خود را از سرمایه گذارانی که برای رفع مشکل آبرسانی در واقع از طریق کمک‌های تسهیلاتی حمایت خواهیم کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار