خبرهای داغ:

اعزام کاروان دانش آموزی شهرستان ارسنجان به اردوی راهیان نور

دانش آموز ان پسر ارسنجانی راهی مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۹۲
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در دومین اعزام دانش آموزی راهیان نور شهرستان ارسنجان ۴۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سید اکبر کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان در آیین بدرقه این دانش آموزان اظهار کرد:هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال پیام شهدای گرانقدر به نسل نوجوان و جوان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان خطاب به دانش آموزان گفت از مهمترین آداب سفر به سرزمین نور، داشتن وضو،خلوص نیت،زیارت به نیابت از شهدا ،اذن ورود،خوش اخلاقی ،استعمال بوی خوش ،ذکر خدا در طول مسیر،قرائت قرآن و زیارتنامه شهدا می باشد.

سرگرد پاسدار علی قانع جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان نیز با بیان اینکه برقراری انس معنوی با شهدا و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است، خاطر نشان کرد زائرین راهیان نور با پذیرش نیابت یکی از شهدای عزیز، با آن شهید انس گرفته که این عمل باعث افزایش قرب روحی و معنوی به شهدا شده و اثرات زیارت را بیشتر می سازد.

سرهنگ دوم پاسدار امین منوچهری مسؤول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان هم هدف از برگزاری این اردو را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال پیام شهدای گرانقدر به نسل نوجوان و جوان عنوان کرد و افزود مقرر گردید در اردوی راهیان نور به ۵ نفر از دانش آموزانی که بهترین دلنوشته را بنویسند، هدایای نفیسی اهدا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار