خبرهای داغ:

ماندن بر مبانی و اصول انقلاب و تولید قدرت برای نظام از دلایل دشمنی استکبار با سپاه پاسداران است

امام جمعه سرپلذهاب گفت: ماندن سپاه بر مبانی و اصول انقلاب اسلامی، عدم تبعیت از دشمن و تولید قدرت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی از دلایل دشمنی استکبار با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۹۴۹۹۵
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت‌الاسلام فاطمی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپلذهاب ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان اظهار کرد: ماه شعبان ماه پرفضیلتی است که اعیاد بابرکتی همچون میلاد امام حسین (ع)، میلاد حضرت ابالفضل العباس ع)، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و میلاد یگانه منجی عالم بشریت امام زمان ارواحنا فدا در این ماه است.

وی افزود: روز میلاد امام حسین (ع) بنام روز پاسدار نام گرفته است و پاسداران انقلاب اسلامی با الگوبرداری از سیره این امام شهید در راه دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب از بزرگترین سرمایه خود گذشته و جان خود را دراین راه فدا کردند.

امام جمعه سرپلذهاب با اشاره به سخنان رهبر انقلاب تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی در دفاع از انقلاب دارند و بر سر عهد و پیمان خود با آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا مانده‌اند و رهبر انقلاب یکی از بخش‌های مهم کارنامه سپاه پاسداران را انقلابی زیستن و انقلابی ماندن عنوان کردند.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب گفت: وظیفه سپاه پاسداران، دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است و این کار را به بهترین نحو انجام داده و به رسالت خود عمل کرده‌اند.

وی بابیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی با سپاه پاسداران دشمنی دارند، افزود: سپاه پاسداران از ابتدای تأسیس تا به امروز بر مبانی و اصول انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و از دشمن تبعیت و پیروی نکرده است و باعث تولید قدرت، عزت و اقتدار برای نظام شده است و این موارد دلیل دشمنی استکبار با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه سرپلذهاب در ادامه به میلاد حضرت ابالفضل العباس ع) اشاره کرد و گفت: روز میلاد حضرت ابالفضل العباس ع) بنام روز جانباز نامگذاری شده است، روز ولادت بزرگ جانباز دشت کربلا که در دفاع از اسلام و امام زمان خود جان خودرا فدا کرد و جانبازان دفاع مقدس نیز به تأسی از علمدار کربلا در راه دفاع از اسلام و انقلاب و کشور جانفشانی کرده و بخشی از بدن خود را فدا کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب جانبازان را مجاهدان فداکار و شهیدان زنده می‌نامند، جانبازان فضیلت بسیاری دارند و گاهی فضیلت آن‌ها بالاتر از شهادت است چون بخشی از بدن خود را ازدست داده و با جسمی ناقص بقیه عمر خودرا زندگی کرده و شکرگذار خداوند هستند و عمل صالح انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار