خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش:

وحدت اسلامی ارمغان بعثت پیامبر اسلام است/ پیامبر مسلمانان را حول محور وحدت به اقتدار رساند

حجت الإسلام رضایی گفت: مبعث پیامبر اسلام بزرگترین حادثه تاریخ بشریت و نقطه عطف شیعیان و اهل سنت است و باید سنت نبی مکرم اسلام در جامعه اسلامی جاری شود.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۶۸
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

وحدت اسلامی ارمغان بعثت پیامبر اسلام است/ پیامبر مسلمانان را حول محور وحدت به اقتدار رساند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش در مراسم مبعث رسول اکرم در جمع بسیجیان اهل سنت و تشیع بخش لوه گفت:  وحدت اسلامی ارمغان بعثت پیامبر اسلام است. حضرت محمد (ص) پیغام خدا را اینگونه رساند که به ریسمان خدا چنگ زنید ، وحدت ارمغان بعثت است و رسول اکرم (ص) محور وحدت قرار گرفت و مردم را همانند مهره های تسبیح به یکدیگر وصل کرد.

وی در ادامه افزود: اسلام منهای وحدت اسلام ناب نخواهد بود و رخنه بزرگ در پیکره اسلام ایجاد خواهد کرد و دشمنان اسلام بدنبال برهم زدن وحدت مسلمانان جهان هستند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش با تأکید بر اینکه اتحاد مسلمانان باید بر محور قرآن باشد، بیان داشت: باید عالمان دینی با یکدیگر بنشینند و مشکلات و عوامل تفرقه را از چهره اسلام پاک کنند.

رضایی در ادامه خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی بین مسلمانان و توحید پیام اصلی بعثت است و جامعه اسلامی امروزه نیاز مبرم به این پیام دارد.

وی افزود: مبعث پیامبر اسلام بزرگترین حادثه تاریخ بشریت و نقطه عطف شیعیان و اهل سنت است و باید سنت نبی مکرم اسلام در جامعه اسلامی جاری شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش در پایان مبعث رسول  اکرم(ص) را عاملی برای وحدت و اتحاد اسلامی دانست و گفت: پیامبر(ص) مظهر وحدت امت اسلامی است. چنانچه جهان اسلام حول محور رسول اکرم(ص) جمع شوند و سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) را پیروی کنند یقینا اقتدار جهانی برای اسلام پدید خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار