خبرهای داغ:
سردار دامغانی:

استقلال کشور دستاورد بی نظیر انقلاب اسلامی است

دامغان_ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: استقلال کشور دستاورد بی نظیر و بزرگ انقلاب اسلامی است و ما بعد از انقلاب به مستقل‌ترین کشور در دنیا تبدیل شدیم.
کد خبر: ۹۴۹۲۱۴۱
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست با فرماندهان برادر و خواهر سپاه ناحیه شهرستان دامغان که به مناسبت دهه فجر در حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه شهرستان دامغان برگزار شد، اظهار کرد: نتیجه انقلاب اسلامی ایران شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

دامغانی با اشاره به اینکه کشور ما قبل از انقلاب کشوری وابسته بود، بیان کرد: استقلال کشور مهترین و بی نظیرترین دستاورد انقلاب اسلامی است و انقلاب باعث شد ما به مستقل‌ترین کشور در دنیا تبدیل شویم و ایران بعد از انقلاب به اصل خود بازگشت و اصل آن تمدن عظیم و غنی گذشته بود.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: در زمان جنگ به ظاهر عراق مقابل ما بود ولی تمام دنیا به این کشور کمک می کردند و در زمان پهلوی هم دشمنان در پی رسیدن به منافع خود به شاه کمک می کردند.

وی افزود: کشور ایران با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و هیچ یک از دشمنان ایران نتوانستند در مقابل این تدبیر ایستادگی کنند و شکست خوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار