خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی

ارمغان انقلاب اسلامی برای ما عزت بود

ارمغان انقلاب اسلامی برای ما عزت بود چراکه در قبل از انقلاب به واسطه ذلت حاکمان طاغوت در مقابل مستکبران عالم مردم نیز ذلیل بودند بیگانگان بدون هماهنگی با پادشاهان ایران از امکانات نظامی سرزمین ما بر علیه سایر کشورها استفاده می کردند و او جرات انتقاد از آنها را نداشت ولی امروز ببینید به برکت انقلاب عزت ما در جهان باعث امیدواری آزادگان و مسلمانان جهان شده است.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۳۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان حجت الاسلام و المسلمین رضایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی سخنران راهپیمایی 22 بهمن شهر اسدیه گفت:
از ابتدای انقلاب و قبل از انقلاب یکی از عناصر اصلی و مؤثر همواره مردم بوده‌اند و امروز نیز حفظ کننده این انقلاب خودشان هستند و هر سال حضور شما تقویت کننده انقلاب است.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه اظهار داشت :قیام امام خمینی ره که ریشه در قیام پیامبر اسلام دارد و کاری که حضرت امام انجام داد همان هدف و غایت انبیا و اوصیای الهی بود و امید را در دل ملت مسلمان این و بلکه مسلمین جهان زنده کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی گفت:شعار هیهات من ظله که شعار قیام امام حسین علیه السلام بود همواره یکی از اصول این انقلاب استو همه دشمنی دشمنان به خاطر این اصول است.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد:ارمغان انقلاب اسلامی برای ما عزت بود چراکه در قبل از انقلاب به واسطه ذلت حاکمان طاغوت در مقابل مستکبران عالم مردم نیز ذلیل بودند بیگانگان بدون هماهنگی با پادشاهان ایران از امکانات نظامی سرزمین ما بر علیه سایر کشورها استفاده می کردند و او جرات انتقاد از آنها را نداشت ولی امروز ببینید به برکت انقلاب عزت ما در جهان باعث امیدواری آزادگان و مسلمانان جهان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار