خبرهای داغ:
در آستانه 22 بهمن صورت گرفت؛

دعوت فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رامیان از آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

کد خبر: ۹۴۹۰۹۱۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

دعوت فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رامیان از آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان سرهنگ شاه حسینی و حجت الإسلام اسکندریان فرمانده و مسئول نمایندگی سپاه رامیان در آستانه 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی طی بیانیه ای از آحاد مردم شریف استان جهت شرکت در راهپیمایی این روز دعوت بعمل آوردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای :بیست و دوم بهمن، عید حقیقی برای ملت ما است.

 بار دیگر بیست و دوم بهمن ماه فرا رسید و عطر و بوی شهدا در شهرها و روستاهای کشور به مشام می‌رسد و در ایامی که طراوت و رنگ و بوی استقلال و آزادی برای مردم ایران دارد، یاد و خاطره شهیدان در ذهن‌ها زنده می‌شود.

وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ با رهبری امام خمینی (ره) که مرجع دینی، معرفتی و عارف حکیم بودند، خلاف اراده ابرقدرت‌ها بود و در حالیکه قدرت‌هایی مانند آمریکا در ایران مستشاران عالی‌رتبه در امور نظامی و سیاسی ایران داشتند و پایگاه‌های نظامی کشور در اختیار آنها و مردان سیاست نیز وابسته به آنها بودند، در برابر موج عظیم به پا خواسته از جانب ملت ایران چاره ای جز شکست نداشتند و حمایت‌های آنان برای بقای رژیم سرسپرده پهلوی ناکام و بی‌فایده ماند.

اما انقلاب ایران با تکیه بر رهبری حکیمانه و الهی  و مردم توانمند و غیرتمند در مقابل تمام این بدخواهی‌ها و ستم‌ها ایستاده است و الگویی برای مسلمانان و آزادگان جهان در دیگر کشورها در مقاومت شده است.

 جبهه مقاومت امروز فراتر از مرزهای ایران اسلامی شکل گرفته است و در اقصی‌نقاط جهان شاهد برافراشته شدن پرچم مبارزه با ظلم هستیم.

رشد و شکوفایی نهاد آموزش عالی و تربیت نیروهای انسانی متخصص برای مشاغل کشور و دانش‌بنیان شدن فعالیت‌ها، بخش دیگری از موفقیت‌های انقلاب است که آمارهای این حوزه با قبل از پیروزی انقلاب قابل قیاس نبوده و دشمنان حسود نیز مجبور به اعتراف در پذیرش این حقیقت‌ها هستند.

این موفقیت‌ها و سربلندی‌ها مرهون رهبری الهی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه آن رهبری خلف صالح ایشان حضرت آیت الله‌العظمی الامام خامنه‌ای مدظله‌العالی و به برکت خون سرخ شهیدان، مقاومت مردم سربلند ایران تا رسیدن به قله‌های رفیع عزت و اقتدار ادامه خواهد داشت و همه باید برای دستیابی به هدف والای گام دوم انقلاب که حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی و رسیدن به جامعه مهدوی (عج) است، گام برداریم و قدردان و شکرگزار نعمت‌ها باشیم و برای رفع مشکلات و موانع و بسط عدالت تلاش داشته باشیم.

لذا  از عموم مردم آزاده ایران برای حضور در جشن چهل و چهارمین  پیروزی انقلاب اسلامی  در روز 22بهمن ماه دعوت می‌کنیم و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن را گرامی داشته و ضمن تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب امام خامنه ای عزیز  همگان را به حرکت در مسیر بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی فرا می‌خوانیم.

فرمانده و نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامیان

سرهنگ شاه حسینی - حجه الاسلام اسکندریان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار