خبرهای داغ:

از دام پلیس برای سارق انباری‌ها تا لواشک‌هایی با طعم تریاک و محموله میلیاردی اسباب‌بازی قاچاق در شاهرود

شاهرود_ دام پلیس برای سارق انباری‌های شهر و کشف لواشک‌هایی با طعم تریاک مهم‌ترین خبر‌های امروز حوادث از شهرستان شاهرود است.
کد خبر: ۹۴۹۰۱۲۹
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

از دام پلیس برای سارق انباری‌ها تا لواشک‌هایی با طعم تریاک و محموله میلیاردی اسباب‌بازی قاچاق در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی، در گفتگو با خبرنگاران، از دستگیری سارق انباری مجتمع‌های مسکونی و کشف ۱۵ فقره سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۱ آزادی این شهر خبر داد.
او گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی در حوزه استحفاظی شهرستان شاهرود، با عنایت به حساسیت موضوع، رسیدگی به آن در دستور کار مأموران واحد تجسس کلانتری ۱۱ آزادی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: پس از بررسی‌های میدانی و کشف سرنخ‌های به‌دست‌آمده در صحنه‌های سرقت و همچنین شیوه و شگرد خاص سارق، سرانجام ردپای فردی سابقه‌دار در این پرونده‌ها به دست آمد.
کریمی از تحقیقات تکمیلی پلیس در این زمینه سخن گفت و افزود: متهم با اقدام عملیاتی پلیس در مخفی‌گاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد و تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت.
او از اعتراف متهم ضمن رویارویی با ادله محکم پلیس خبر داد و اظهار کرد: سارق به ۱۵ فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی اعتراف کرد و با شناسایی مالخر اموال مسروقه، او نیز دستگیر و با تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضایی اعزام و با قرار قانونی روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در توصیه‌ای به شهروندان گفت: در مجتمع‌های مسکونی معمولاً انباری‌ها دور از دید و دسترس مالک در فضای پارکینگ یا پشت‌بام تعبیه شده که این مسأله راه سرقت را برای سارقان آسان می‌سازد؛ اما با استفاده از در‌های محکم و قفل‌های استاندارد و همچنین استفاده از دوربین‌های مداربسته در مشاعات، می‌توان تا حد زیادی از وقوع این قبیل سرقت‌ها پیشگیری کرد.
کشف لواشک با طعم تریاک!
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود همچنین از کشف بیش از دو کیلوگرم تریاک همراه یک مسافر اتوبوس که به طرز ماهرانه‌ای به‌صورت لواشک همراه داشت، خبر داد.
کریمی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شاهرود حین کنترل خودرو‌های عبوری، با هوشیاری و بازدید هدفمند، به شناسایی یکی از سوداگران مواد مخدر موفق شدند.
او افزود: متهم در محور مشهد- گرگان به‌عنوان مسافر اتوبوس، دو کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک را به شیوه ماهرانه‌ای به‌صورت لواشک تهیه کرده بود و به همراه داشت که با دقت و تیزبینی مأموران لو رفت و ضمن دستگیری، پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: رصد هوشمندانه پلیس برای برخورد با سوداگران مرگ در سراسر کشور عزیزمان ادامه‌دار خواهد بود.
کریمی گفت: مخلان آسایش خانواده‌ها بدانند که کوچک‌ترین تحرکات آنان از چشم‌های تیزبین مدافعان امنیت در امان نخواهد ماند و اگر کوچک‌ترین خطایی از آن سر بزند، برایشان گران تمام خواهد شد.
محموله میلیاردی اسباب‌بازی قاچاق به مقصد نرسید
سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شاهرود در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مشهد- تهران، به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو، ۱۶۹ کارتن اسباب‌بازی چینی قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف‌شده را بیش از پنج میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این رابطه، راننده کامیون دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار